تامپوناد قلبی

در این صفحه تعداد 10 مقاله تخصصی درباره تامپوناد قلبی که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI تامپوناد قلبی (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: تامپوناد قلبی; Tamponnade cardiaque; Traumatisme thoracique fermé; Traumatisme cardiaque fermé; Ceinture de sécurité; Accident de la circulation; EnfantsCardiac tamponade; Blunt chest injury; Blunt cardiac injury; Seat belt; Road crash; Children
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: تامپوناد قلبی; Arrêt cardiaque; Activité électrique sans pouls; Asystole; Échographie d'urgence; Réanimation cardiaque spécialisée; Tamponnade cardiaque; Embolie pulmonaire; Pneumothorax; États de chocs; Algorithme; Fibrillation échographique; Pronostic; Emer