گلکسی S24 اولترا: قیمت نجومی در بازار ایران

در این مقاله نگاهی خواهیم انداخت به ورود پر سر و صدای گلکسی S24 اولترا، جدیدترین و پیشرفته‌ترین محصول سامسونگ، به بازار ایران. این گوشی که تازه‌ترین پرچمدار کمپانی کره‌ای است، با قیمتی چشمگیر در بازار ایران عرضه شده است.

ورود به بازار ایران

گلکسی S24 اولترا، به عنوان قدرتمندترین گوشی سامسونگ در سال ۲۰۲۴، چند روز پس از معرفی رسمی‌اش در آمریکا، وارد بازار ایران شده است. این محصول که بهترین گوشی سال از نظر بسیاری از کارشناسان است، هفته گذشته در آمریکا رونمایی شده بود.

قیمت‌های متفاوت در بازار

  • افتتاحیه فروش: دو فروشگاه معتبر، کانفیگ پایه گلکسی S24 اولترا را به بازار عرضه کرده‌اند.

    • قیمت‌ها: یک فروشگاه پرچمدار سامسونگ را با قیمت بیش از ۸۱ میلیون تومان به فروش می‌رساند و دیگری آن را با قیمت ۷۳٫۵ میلیون تومان عرضه می‌کند.

    • تحویل: هر دو فروشگاه از آغاز تحویل گلکسی S24 اولترا از چهار روز دیگر خبر داده‌اند.

دلایل اختلاف قیمت

این تفاوت قیمت در بازار ایران به دلیل فروش غیررسمی این محصول است. فروشندگان به دلیل عدم عرضه رسمی این گوشی در ایران، به دنبال کسب سود بیشتر هستند.

قیمت در بازار جهانی

گلکسی S24 اولترا در بازار آمریکا از ۱٬۲۹۹ دلار آغاز می‌شود، که این مبلغ ۱۰۰ دلار بیشتر از مدل قبلی، گلکسی S23 اولترا است.

انتظارات از بازار

با توجه به قیمت بالای اولیه، انتظار می‌رود که قیمت این محصول در بازار ایران به‌زودی کاهش یابد. این گوشی که به‌عنوان یکی از بهترین‌ها در زمینه دوربین شناخته می‌شود، اکنون با حباب قیمت مواجه است.

مشخصات و ویژگی‌ها

گلکسی S24 اولترا در کنار مدل‌های S24 و S24 پلاس سامسونگ در مراسم آنپکد معرفی شد. این گوشی دارای فریم تیتانیومی و نمایشگری با لبه تخت است. قیمت مدل‌های S24 و S24 پلاس نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است.

منبع: زومیت

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد