"من به اینا نمی‌بازم": ادای احترام "زخم کاری" به فرهاد مجیدی!

شاید با دیدن تیتر این خبر، متعجب شوید که چه ارتباطی بین فرهاد مجیدی، سرمربی محبوب استقلال و سریال "زخم کاری" وجود دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا از این "ارتباط فوتبالی" بیشتر بخوانید.

اشاره کارگردان "زخم کاری" به جمله معروف فرهاد مجیدی

در جدیدترین قسمت از سریال "زخم کاری ۳" که به کارگردانی محمدحسین مهدویان ساخته می‌شود، شاهد دیالوگ جالبی از جواد عزتی، بازیگر نقش اصلی این سریال بودیم. مالک، شخصیت محوری این سریال که برای انتقام از مسعود طلوعی به شمال کشور سفر کرده، در سکانسی خطاب به یکی از نزدیکان خود می‌گوید: "من به اینا نمی‌بازم."

این دیالوگ که به نظر می‌رسد برگرفته از جمله معروف فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در لیگ بیست‌ویکم باشد، بلافاصله در فضای مجازی و به خصوص توییتر بازتاب گسترده‌ای پیدا کرد. بسیاری از کاربران با انتشار این دیالوگ، به تمجید از هوشمندی مهدویان در استفاده از این اشاره فوتبالی و همچنین ظرافت وی در به کارگیری المان‌های فرهنگی در آثارش پرداختند.

علاقه مهدویان به فوتبال و استقلال

محمدحسین مهدویان، کارگردان سریال "زخم کاری" بارها در صحبت‌های خود علاقه‌اش به فوتبال و به خصوص تیم استقلال را نشان داده است. او که سابقه فعالیت به عنوان روزنامه‌نگار ورزشی را نیز در کارنامه خود دارد، در چندین مقطع به تمجید از فرهاد مجیدی، سرمربی محبوب این تیم پرداخته و حتی در یکی از برنامه‌های تلویزیونی، او را به عنوان "بهترین مربی حال حاضر فوتبال ایران" معرفی کرده بود.

شباهت‌های "من به اینا نمی‌بازم" به شخصیت مالک

علاوه بر شباهت زبانی دیالوگ "من به اینا نمی‌بازم" به جمله معروف فرهاد مجیدی، می‌توان شباهت‌های دیگری را نیز بین شخصیت مالک در سریال "زخم کاری" و این مربی سرشناس پیدا کرد.

هر دوی این شخصیت‌ها، در مواقع دشوار و حساس، از روحیه جنگندگی و تسلیم‌ناپذیری بالایی برخوردار هستند و با تمام توان برای رسیدن به اهداف خود تلاش می‌کنند. همچنین، هر دوی آن‌ها در بین هواداران خود از محبوبیت بالایی برخوردارند و به عنوان الگویی برای نسل جوان شناخته می‌شوند.

جمع‌بندی

اشاره محمدحسین مهدویان به جمله معروف فرهاد مجیدی در سریال "زخم کاری" نه تنها ظرافتی در کارگردانی این سریال محسوب می‌شود، بلکه نشان‌دهنده علاقه این کارگردان به فوتبال و به خصوص تیم استقلال نیز است. بدون شک، این دیالوگ در خاطر بسیاری از بینندگان این سریال باقی خواهد ماند و به عنوان یکی از لحظات به‌یادماندنی "زخم کاری" شناخته خواهد شد.

 

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان