خبر فوری برای بازنشستگان: زمان و میزان دقیق واریز عیدی مشخص شد

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، سید صولت مرتضوی، اعلام کرد که عیدی بازنشستگان به طور معین اوایل اسفند به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

پرداخت عیدی بازنشستگان:

وزیر کار در جلسه هیات دولت اعلام کرد که پرداخت عیدی بازنشستگان برای هر نفر معادل ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، همسر ۷۰۰ هزار تومان و هر فرزند ۳۰۰ هزار تومان است. این مبالغ از اوایل اسفند به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.

پرداخت عیدی به کارگران:

وی افزود که طبق قوانین مربوطه، کارگران نیز حق عیدی به میزان دو ماه حقوق دریافتی خود را دریافت خواهند کرد. این پرداختی بر اساس مدت زمانی که کارگر در سال کار کرده است، مشخص می‌شود.

تامین منابع و پرداخت عیدی:

وزیر کار بیان کرد که منابع لازم برای پرداخت عیدی بازنشستگان و کارگران تامین شده است و به زودی این پرداخت‌ها آغاز خواهد شد. او بیان کرد: "الان باید حقوق بازنشستگان را پرداخت کنیم بعد از آن امیدواریم بتوانیم عیدی بازنشستگان بزرگوار را هم پرداخت کنیم که فکر می‌کنم اوایل اسفند بشود."

نتیجه‌گیری:

با اعلام وزیر کار، بازنشستگان و کارگران انتظار دارند که به زودی عیدی خود را دریافت کنند و این اقدام به دلیل اهمیت بسیار برای این گروه‌ها، به عنوان یک اقدام مهم و مورد انتظار محسوب می‌شود.

منبع: ایسنا

کپی شد
دیدگاه
  • ناشناس

    واقعان ۲۵۰0۰۰۰ تومن عیدی مشه با این کرانی به درد خودتون می خوره

  • حسین

    خدا را شکر از مسولین لطفآ همسان سازی را انجام دهیند بیشتر از این تشکر و خدا سلمتیمی برای مسئولین میخوهم

  • رضا قمری

    فقط سلامتی را از این ودست دزدان را قطع تا شاید بتونیم آسایش داشته باشیم

  • ناشناس

    سلام فقط یک سوال از این دولت محترم آیا با همه این گرانی ها میشود با این مبلغ عیدی فقط یک دست لباس خرید
    چیز دیگری نمی خواهم واینکه عیدی را موقعی میدهند که لااقل یک ماه جلوتر از عید پرداخت کنید که یک جفت جوراب و یک پیراهن خرید شما را بخدا شما که ادعا دارید که مسلمانید با ۲۵۰۰۰۰۰ واقعا چه می شود خرید اگر با وجدان هستید خودتان قضاوت کنید اگر ۱۵ تومان می دادید باز هم میشد چیزی بخری

مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد