همستر کامبت از یک بازی جدید رونمایی کرد

همستر کامبت، بازی محبوب تلگرامی، با یک همکاری جدید، دنیای گیمینگ موبایل را هم فتح کرد. این بار کاربران با دوچرخه‌سواری در بازی Bike Ride 3D می‌توانند به گنجینه‌ای از جوایز همستر کامبت دست پیدا کنند.

همکاری جدید همستر کامبت با بازی Bike Ride 3D

همستر کامبت، بازی‌ای که با مفهوم نوآورانه‌اش در تلگرام به شهرت رسید، حالا پا را فراتر گذاشته و به دنیای بازی‌های موبایلی قدم گذاشته است. در جدیدترین همکاری این تیم، کاربران می‌توانند با انجام بازی هیجان‌انگیز Bike Ride 3D، یک کد ویژه دریافت کنند.

با دوچرخه‌سواری، کلید همستر به دست آورید

چطور می‌توان کلید همستر را دریافت کرد؟

  • دانلود بازی Bike Ride 3D: این بازی محبوب در گوگل پلی و اپل استور در دسترس است.
  • انجام بازی: با شرکت در مسابقات دوچرخه‌سواری، امتیاز کسب کنید.
  • دریافت کد: پس از رسیدن به مراحل مشخصی، یک کد منحصر به فرد به شما تعلق می‌گیرد.
  • فعال‌سازی کد در همستر کامبت: با وارد کردن کد در حساب کاربری همستر کامبت، یک کلید ارزشمند دریافت خواهید کرد.

اهمیت کلید همستر

تیم همستر کامبت تأکید کرده است که کلیدهای همستر در آینده نقش بسیار مهمی در بازی ایفا خواهند کرد. بنابراین، هرچه تعداد کلید بیشتری داشته باشید، می‌توانید به امکانات و جوایز بیشتری دسترسی پیدا کنید.

همستر 1

همستر کامبت؛ فراتر از یک بازی

همستر کامبت به کاربران خود نشان داده که تنها یک بازی نیست، بلکه یک اکوسیستم در حال رشد است. با همکاری‌های جدید و ایجاد امکانات متنوع، این بازی به دنبال ایجاد تجربه‌ای فراتر از گیمینگ برای کاربران خود است.

جمع‌بندی

همکاری همستر کامبت با بازی Bike Ride 3D، نشان از تلاش این تیم برای گسترش دنیای همستر کامبت و ارائه تجربیات جدید به کاربران دارد. با دوچرخه‌سواری در این بازی هیجان‌انگیز و کسب کلیدهای همستر، می‌توانید به دنیای جذاب این بازی بیشتر نزدیک شوید.

منبع: ارزدیجیتال

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد