آشنایی با موضوع

در حال حاضر، نظام آموزش پزشکی عمومی‌، شامل 4 دوره علوم پایه، فیزیوپاتولوژی، کارآموزی بالینی و کارورزی بالینی است .دوره علوم پایه دوره علوم پایه پزشکی 5 ترم تحصیلی است که با اتمام آن،‌ دانشجویان مجاز به ورود به دوره بعدی(فیزیوپاتولوژی) هستند و پیش از ورود به دوره بعدی،‌ امتحان جامع علوم پایه پزشکی از تمام دانشجویان به طور سراسری و همزمان، توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی به عمل می‌آید و قبول‌شدگان،‌مجاز به ورود به دوره فیزیوپاتولوژی خواهند بود. این امتحان، در بردارنده‌ی مباحث تدریس شده در دوره علوم پایه است. دندانپزشکی یک علم تخصصی است که سلامت دهان و دندان را به عنوان عضوی مهم در سلامت جسم و روح، زیبایی و ادا کردن کلمات تامین می‌کند. همچنین به یاری این علم می‌توان بسیاری از بیماری‌ها را در مراحل اولیه شناخت و از پیشرفت آن جلوگیری نمود.
در این صفحه، فهرستی از مقالاتی که در «نشریات پزشکی و دندانپزشکی پایگاه ساینس دایرکت» منتشر شده و پیش از این به صورت کامل به زبان فارسی ترجمه شده اند، نمایش داده شده است.
این مقالات به موضوعات بیهوشی و پزشکی درد ، کاردیولوژی و پزشکی قلب و عروق، مغز و اعصاب بالینی، طب مکمل و جایگزین، مراقبت های ویژه و مراقبتهای ویژه پزشکی، دندانپزشکی، جراحی دهان و پزشکی، امراض پوستی، طب اورژانس، غدد درون ریز، دیابت و متابولیسم، پزشکی قانونی، بیماری‌های گوارشی، طب سالمندان و علم پیری شناسی، انفورماتیک سلامت، هماتولوژی، کبدشناسی، ایمونولوژی، آلرژی و روماتولوژی، بیماری های عفونی، پزشکی و دندانپزشکی (عمومی)، بیماری‌های کلیوی، زنان، زایمان و بهداشت زنان، تومور شناسی، چشم پزشکی، ارتوپدی، پزشکی ورزشی و توانبخشی، بیماری های گوش و جراحی پلاستیک صورت، آسیب‌شناسی و فناوری پزشکی ، پریناتولوژی (پزشکی مادر و جنین)، طب اطفال و بهداشت کودک، روانپزشکی و بهداشت روانی، سیاست های بهداشت و سلامت عمومی ، پزشکی ریوی و تنفسی ، رادیولوژی و تصویربرداری، عمل جراحی، عمل پیوند، اورولوژی، و... مرتبط هستند و با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی ISI همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
ترجمه مقالات ISI پزشکی و دندانپزشکی

سفارش ترجمه

در صورتی که ترجمه مقاله مورد نظر شما در لیست فوق وجود ندارد، می توانید با مراجعه به لیست نشریات و مقالات انگلیسی این موضوع، مقاله مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید تا مترجمان این سایت مقاله مورد نظر را برای شما ترجمه نمایند.
مشاهده نشریات و مقالات پزشکی و دندانپزشکی