کد مقاله کد نشریه سال انتشار مقاله انگلیسی نسخه تمام متن
6948367 1451036 2018 9 صفحه PDF دانلود رایگان
عنوان انگلیسی مقاله ISI
The blocking effect of preconceived bias
ترجمه فارسی عنوان
اثر مسدود کردن تعصب پیش بینی شده
کلمات کلیدی
تقصیر مسدود کردن، بی اعتبار بودن انتظار تجربه، اما من فکر می کنم یکی از چیزهایی که فروشگاه های ما را جدا می کند و اپل، به نظر من، اساسا دو نوع از افراد در جهان است. مؤمنان وجود دارند و شکاک هستند. اپل با بیلی پر شده است
ترجمه چکیده
تحقیقات نشان داده است که پیش فرض های منفی فرد در مورد یک محصول می تواند تاثیر منفی بر رفتار خرید یا استفاده از آینده داشته باشد. در حالی که در بازاریابی گسترده مورد مطالعه قرار گرفته است، نقش مسدود کردن اطلاعات با توجه به تصمیم گیری در مورد فن آوری اطلاعات مورد بررسی قرار نگرفته است. این تحقیق، تعامل تعصبات را به عنوان یک شکل از مسدود کردن اطلاعات مورد بررسی قرار می دهد و این اثرات غلط بردار را در زمینه تکنولوژی بررسی می کند. نتایج نشان می دهد که در حالی که انواع مختلف تجربه تاثیر قابل توجهی در تصمیم گیری در مورد استفاده از یک محصول تکنولوژیکی دارد، این اثر به وضوح از سوگیری پیش بینی شده فرد در مورد تکنولوژی جلوگیری می کند.
موضوعات مرتبط
مهندسی و علوم پایه مهندسی کامپیوتر سیستم های اطلاعاتی
چکیده انگلیسی
Research has shown that preexisting individual biases about a product can have negative effects on future purchase behavior or use. While extensively studied in marketing, the role of informational blocking with regard to decision making about information technologies has not been investigated. This research explores the interplay of biases as a form of information blocking and explores these biased-blocking effects in the context of technology. Results show that while different types of experience have a significant effect on the decision to use a technology product, this effect is completely blocked by the preconceived bias of the individual about the technology.
ناشر
Database: Elsevier - ScienceDirect (ساینس دایرکت)
Journal: Decision Support Systems - Volume 108, April 2018, Pages 25-33
نویسندگان
, , ,