بیماری کولمن

در این صفحه تعداد 59 مقاله تخصصی درباره بیماری کولمن که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI بیماری کولمن (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: بیماری کولمن; CD; Castleman disease; CRP; C-reactive protein; CT; Computed tomography; DOI; Day of illness; ESR; Erythrocyte sedimentation rate; HHV; Human herpesvirus; IL; Interleukin; MCD; Multicentric Castleman disease; R-CHOP; Rituximab plus cyclophosphamide, doxor
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: بیماری کولمن; Pénfigo paraneoplásico; Enfermedad de Castleman; Linfoma de Hodgkin; Bronquiolitis obliterante; Edad infantilParaneoplastic pemphigus; Castleman disease; Hodgkin lymphoma; Bronchiolitis obliterans; Children