همه چیز درباره آفرهای جذاب جم فری فایر

یکی از جذاب‌ترین بازی هایی که افراد در کل دنیا در حال بازی کردن و سرگرم شدن هستند، بازی جذاب جم فری فایر است. برای حرفه‌ای شدن در این بازی باید با برخی ترفندهای بازی آشنایی داشته باشید و بتوانید برخی از امکانات را با بهترین آفرها خریداری کنید. جم فری فایر ارزان را می‌ توانید از وبسایت‌های معتبر خریداری کنید. در ادامه درباره خرید جم فری فایر و همچنین آفرهای جذاب این بازی با شما بیشتر صحبت خواهیم کرد.

بازی جم فری فایر چیست؟

اگر شما هم قصد خرید اکانت جم فری فایر ارزان را دارید قبل از هر چیزی بهتر است با این بازی آشنایی پیدا کنید. جم فری فایر یکی از بازی‌های بسیار محبوب بین نوجوانان و بزرگسالان است. در حقیقت این بازی یکی از جالب‌ترین بازی‌های اکشن و بقا از استودیوی بازی سازی 111 Dots Studio است. این بازی به صورت سومین شخص طراحی شده است. در این بازی 50 بازیکن در یک جزیره دور افتاده حضور دارند. برنده از میان آنها تنها یک نفر است. سایت اصلی بازی فری فایر با نشانی ff.garena.com مرجع بسیار خوبی برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره این بازی است.

مزایای بازی جم فری فایر

  • تمرکز و هماهنگی عضلات دست و چشم
  • ارتقای تفکر استراتژیک
  • تشویق و آموختن فعالیت‌های تیمی و گروهی
  • یافتن راهکارهای مفید برای از بین بردن استرس و عدم ابتلا به افسردگی براساس تحقیقات محققین دانشگاه بین المللی A&M تگزاس. (مطالعه نتیجه کامل آزمایش‌های صورت گرفته)
  • تقویت عزت نفس و احساس برنده بودن
  • کسب درآمد

این بازی به طور کلی می‌تواند روی روحیه و رفتار نوجوانان و جوانان تاثیرات مثبت و منفی بسیار زیادی بگذارد. بنابراین اگر تمایل به مطالعه کامل این مزیت‌ها دارید می‌توانید به وبسایت freefiremania.com.br مراجعه و مقاله را به طور کامل مطالعه کنید.

خرید جم فری فایر ارزان

شاید پس از مطالعه مزیت‌های این بازی شما هم علاقه مند به خرید جم فایر شده باشید. اما چگونه می‌توانید این بازی را خریداری کنید. شما برای خرید ارزان جم فری فایر می‌توانید از برخی از وبسایت‌های معتبر اقدام کنید. اما برای خرید مستقیم می‌توانید به وبسایت معتبر آسان جم مراجعه کنید و بازی فری فایر ارزان را خریداری کنید. آفرهای ویژه این سایت موجب می شوند تا شما بتوانید این بازی را با قیمت مناسبی خریداری کنید.

ترفندهای جم فری فایر که باید آنها را بدانید

سایت pewresearch.org بیان نموده که پسران و دختران آمریکایی زیادی هستند که در سنین مختلف کودکی و نوجوانی جم فری فایر را خریداری و نصب کرده اند و در بازی در این بازی هستند. بنابراین شما برای آنکه بتوانید از سایر رقبای خود پیشی بگیرید باید حتما قوانین و ترفندهای این بازی را بدانید و یاد بگیرید.

بازی جم فری فایر مانند هر بازی آنلاین دیگری عموما دارای نکات و ترفندهایی است که شما باید قبل از ورود به بازی همه آنها را بدانید. زیرا در غیر اینصورت برای برد و باخت شما تضمینی وجود ندارد. بنابراین قبل از خرید جم فری فایر ارزان بهتر است با تمامی این ترفندها به خوبی آشنایی داشته باشید. در ادامه لیستی از این ترفندها به شما توضیح خواهیم داد.

تکنیک حرکت کردن (پایه‌ای‌ترین ترفند در بازی جم فری فایر)

از نظر بسیاری از کاربران حرکت ‌های معمولی و پایه ‌ای تکنیک محسوب نمی ‌شوند. اما پس از خرید جم فری فایر ارزان و نصب آن، حرکت کردن یکی از پایه ‌ای ‌ترین ترفندهای این بازی شناخته می ‌شود. به عنوان مثال در طول بازی حرکت‌ هایی مانند زیگزاگ یا جست و گریز می‌تواند جان شما را نجات دهد. در این بازی کاربر باید یاد بگیرد که از حرکت خطی روی یک خط مستقیم پرهیز کند.

در بازی جم فری فایر تعداد درگیری‌ها همیشه بالا است. به همین دلیل احتمال آنکه هدف قرار بگیرید وجود دارد. اگر شما از حرکت مستقیم حتی در مواقع عادی خودداری کنید احتمال اینکه جان سالم به در ببرید بسیار زیاد است.

در بازی جم فری فایر نسبت به سایر بازی‌های مشابه احتمال کشته شدن وجود دارد. همچنین در این بازی محبوب تعداد بوت‌های بازی بسیار کم است. همچنین در ابتدا بازی شما مسلما تجربه پایینی دارید اما ممکن است با این وجود در مقابل یک بازیکن حرفه‌ای قرار بگیرید. در همه این حالت‌ها بهترین حرکت که می‌توانید از دست دشمنان فرار کنید حرکات پرشی یا زیگزاگ هنگام دویدن است.

بمب گذاری در انتهای زیپ لاین‌ها ترفندی فوق العاده که باید بدانید

یکی دیگر از امکاناتی که شما احتمالا پس از خرید جم فری فایر ارزان با آن روبرو می شوید، سیم‌های ارتباطی یا همان زیپ لاین‌ها هستند. افرادی که به این بازی مشرف هستند از این امکان معمولا به وفور استفاده کردند و درباره آن اطلاعات کافی دارند. این امکان می‌تواند به شما در افزایش تعداد کیل کمک شایانی کند.

شما هم که تازه کار هستید باید با این ترفند آشنا شوید. این ترفند اصلا سخت نیست اما بسیار حرفه‌ای است. برای بهره از این امکان شما باید خودتان را به ابتدا زیپ لاین برسانید سوار آن شوید تا خودتان را به انتها برسانید. در انتها خط و دقیقا در بین دو ستون زیپ لاین باید یک بمب جایگذاری کنید. قطعا پس از این کار شما یک کیل به دست خواهید آورد.

بسیاری از بازیکنان با نزدیک شدن به لحظات پایانی بازی استرس می گیرند و سعی می‌کنند از همه امکانات خود بهره بگیرند. اما ممکن است به نتیجه مطلوب و دلخواه نرسند. شما با این ترفند به نسبت ساده همه آنها را می‌توانید سورپرایز کنید.

برای اینکه خودتان به تله نیفتید بهتر است کمی زودتر از زیپ لاین پیاده شوید. چرا که شما تنها فردی نیستید که این ترفند را می دانید.

ترفند دیوار گلو (GLOO WALL)

یکی دیگر از ترفندهای بازی جم فری فایر که شما پس از خرید جم فری فایر ارزان باید آن را بدانید تا بتوانید به برد دست پیدا کنید، ترفند دیوار گلو است. شما یادگیری این ترفند می‌توانید یک سپر دفاعی برای خودتان بسازید. ساخت دیوار هنگام درگیری در این بازی یکی از واجباتی است که شما باید آن را کاملا بلد باشید. به عبارتی همه بازیکنان حرفه‌ای که جم فری فایر را خریداری می‌کنند از این ترفند بهره می گیرند.

مهم‌ترین نکات این ترفند این است که بازیکن از این دیوار هنگام نیاز به خشاب گذاری، استفاده از کیت سلامتی، فرار از تیررس و جلوگیری از ورود بازیکنان به یک محل استفاده کند. فراموش نکنید که این دیوارها تنها با یک نارنجک خراب و از بین می‌روند. به همین منظور شما همیشه این نکته را در گوشه ذهن داشته باشید تا دشمنانتان را سورپرایز کنید.

استفاده از برج‌های اسنایپر

شما پس از خرید جم فری فایر ارزان و ساخت اکانت و ورود به بازی با تعدادی برج روبرو می شوید. برج‌ها مکان‌های مناسبی برای کمین و تیراندازی هستند. بازیکنان حرفه‌ای بازی جم فری فایر و همچنین تک تیر اندازها در این بازی از برج‌های اسنایپر برای تیراندازی خیلی زیاد استفاده می‌کنند. اما آیا همیشه می‌توان از این برج‌ها استفاده کرد؟ استفاده درست و به موقع از این برج‌ها یکی از مهم‌ترین ترفند‌های بازی جم فری فایر است.

در برخی موارد بازیکنان دیگر در این برج‌ها کمین می‌کنند تا به محض ورود بازیکنان دیگر آنها را نابود کنند. برای این منظور به شما توصیه می‌کنیم که از نارنجک استفاده کنید. با استفاده از نارنجک علاوه بر این که دشمن را می‌کشید، دیگر مطمئن خواهید شد که تله‌ای در کار نیست.

شما با بهره از بمب پله برج می‌توانید پله‌ها را تا بالا تله گذاری کنید تا اگر بازیکن دیگری به شما ملحق شد از بین برود.

مدیریت فضای کوله پشتی در بازی جم فری فایر

یکی از ترفندهای بسیار مهم که بازیکنان به در اغلب موارد به آن بی توجه هستند، مدیریت فضای کوله پشتی در بازی است. شما در طول بازی باید تجهیزات و سلاح‌های متفاوتی که پیدا می‌کنید در کوله پشتی خود قرار دهید و آنها در نگه دارید. از طرفی همیشه باید نیمی از کوله پشتی شما خالی باشد تا در صورت مشاهده یک سلاح جدید بتوانید آن را در کوله پشتی جایگذاری کنید. بنابراین بهترین راه حل در این ترفند خالی کردن وسایل قدیمی در محلی امن و مطمئن است.

این ترفند به شما کمک می‌کند تا در یک مکان خطرناک با مشاهده یک سلاح جدید سریع آن را بردارید و از محل سریعا فرار کنید. در صورتی که کوله پشتی خود را مدیریت نکرده باشید در این حالت تمرکز خود را از دست خواهید داد.

در پایان

همانطور که در این مقاله مطالعه کردید، بازی جم فری فایر یکی از محبوب‌ترین بازی‌های دنیا است که اکثر افراد در سراسر دنیا در حال بازی جم فری فایر هستند. بنابراین برای آنکه بتوانید شما از این بازی و هزاران ترفند آن نهایت لذت را ببرید باید حتما آن را از وبسایت معتبر نظیر آسان جم خریداری کنید. پس از خرید و نصب از بازی و سرگرم شدن لذت ببرید.

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد