عکس‌های جدیدی از بهنوش طباطبایی (همسر سابق مهدی پاکدل) در 44 سالگی

بهنوش طباطبایی، بازیگر توانمند و محبوب سینمای ایران، با بازی‌های درخشان خود در سال‌های اخیر، جایگاه ویژه‌ای در دل مخاطبان باز کرده است. او که فعالیت هنری خود را از اواخر دهه هفتاد آغاز کرده، با حضور در فیلم‌های متنوع و همکاری با کارگردانان مطرح، توانسته است به یکی از چهره‌های شاخص سینمای ایران تبدیل شود. در این گزارش به مرور برخی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی هنری و شخصی این بازیگر می‌پردازیم.

زندگی هنری

  • آغاز فعالیت: بهنوش طباطبایی فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم «کلاغ پر» در سال ۱۳۷۸ آغاز کرد.
  • تحصیلات: او علاوه بر تحصیلات بازیگری، دارای مدرک لیسانس کامپیوتر و دکترای روانشناسی بالینی است.

زندگی شخصی

  • ازدواج و جدایی: بهنوش طباطبایی در سال ۱۳۸۹ با مهدی پاکدل، بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد که این ازدواج در سال ۱۳۹۱ به جدایی انجامید.
  • فرزند: این بازیگر تاکنون فرزندی نداشته است.

درخشش مستمر

بهنوش طباطبایی با استعداد بازیگری و انتخاب‌های هوشمندانه در نقش‌آفرینی، همواره مورد توجه منتقدان و مخاطبان قرار گرفته است. انتشار عکس‌های جدید این بازیگر زیبا، بار دیگر بر محبوبیت او افزوده و نشان می‌دهد که او همچنان یکی از ستاره‌های درخشان سینمای ایران است.

5922657690008537156

5922657690008537154

کپی شد
دیدگاه
  • ناشناس

    بانوی زیبا و باوقار. فقط حیف زیادی عمل زیبایی کردن

مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد