اطلاعات کامل در رابطه با قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آنلاین

چنانچه به معلم خصوصی زبان انگلیسی نیاز دارید و در جستجوی جدیدترین و به روز ترین نرخ کلاس خصوصی زبان و اطلاعات کامل در رابطه با قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آنلاین هستید این مقاله برای شما مفید و مناسب است.

در این مقاله اطلاعات کامل در رابطه با قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آنلاین ارائه شده و عوامل موثر بر آن توضیح داده شده است. برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم و آقا، اساتید برتر و برجسته آیلتس و تافل، مدرسین زبان متوسطه و دانشگاهی و همچنین قیمت درخواستی اساتید و شماره تماس مستقیم مدرسین زبان انگلیسی به سایت ایران مدرس www.IranModares.com مراجعه نمائید.

یکی از بهترین راهکارها که افراد مختلف به منظور یادگیری مکالمه و گرامر زبان انگلیسی با هدف مهاجرت یا اهداف دیگری از آن استفاده می کنند شرکت در کلاس های تدریس خصوصی است که توسط بهترین مدرسین زبان انگلیسی برگزار می شود. در این مقاله در رابطه با قیمت کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و حضوری توضیح داده می شود.

استفاده از کلاس های خصوصی اگر بهترین راهکار نباشد، مسلما یکی از بهترین روش ها برای تسلط بر مکالمه زبان انگلیسی و گرامر زبان به منظور مهاجرت، شرکت در آزمون آیلتس، موفقیت در امتحان زبان و زبان کنکور و ... است. خصوصا اگر این کلاس ها را با یکی از بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی تهران و کل ایران داشته باشید مسلما پیشرفت بسیار سریع و قابل توجهی خواهید داشت.

بسیاری از زبان آموزان اهمیت، فواید و تاثیر کلاس های خصوصی زبان برای پیشرفت را درک می کنند اما در رابطه با قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و هزینه آموزش خصوصی زبان آنلاین سوال دارند که در این مقاله به آن پرداخته می شود. هزینه کلاس خصوصی زبان با اساتید برتر از ساعتی ۱۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان و بیشتر متغیر است. هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی و جلسه ای مشخص می شود.

عوامل موثر بر قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آنلاین

پارامترهای زیادی بر قیمت کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی که برای مهاجرت و یا آموزش مکالمه می خواهید مورد استفاده قرار دهید تاثیر می گذارد. به عنوان مثال اساتیدی که سابقه کاری بالاتری دارند و مدرک ارشد یا دکتری خودشان را از دانشگاههای سطح بالا و معتبر گرفته اند و رزومه بسیار قوی دارند برای هر جلسه یا هر ساعت تدریس خودشان هزینه بالایی در نظر می گیرند. به عنوان مثالی دیگر معلم خصوصی زبان عمومی دانشگاه به نسبت معلم خصوصی زبان کودکان نرخ بیشتری را دریافت می نماید.

برای تمامی اساتید ثبت نامی در سایت ایران مدرس در کنار رزومه کاری و سوابق تدریس اساتید می توانید نرخ درخواستی ایشان را ببینید و یک معلم خوب با قیمت مناسب برای خودتان انتخاب نمائید. تعداد جلسات هم می تواند روی نرخ کلاس های تدریس خصوصی اثر بگذارد. اگر تعداد جسلات بالایی لازم دارید حتما از معلم زبان خودتان درخواست تخفیف کنید.

نکته دیگر اینکه آنلاین و حضوری بودن کلاس ها هم بر نرخ کلاس ها اثر می گذارد. استادی که برای هر جلسه تدریس حضوری زبان انگلیسی نرخ ۵۰۰ هزار تومان را مد نظر دارد مسلما برای کلاس آنلاین و مجازی با هزینه 400 هزار تومان موافقت می نماید. اگر 10 جلسه به بالا هم لازم داشته باشید به احتمال زیاد هر جلسه را 350 یا حتی شاید ۳۰۰ هزار تومان موافقت کند. این موارد را مد نظر داشته باشید تا بتوانید یک معلم خصوصی عالی با نرخ فوق العاده انتخاب کنید و تخفیف های ممکن را هم بگیرید.

اگر در جستجوی یک استاد زبان فوق العاده با نرخ مناسب هستید، در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس و بخش انتخاب آنلاین دبیر خصوصی iranmodares معلم خصوصی خوب و با تجربه با تعداد بسیار زیاد قابل انتخاب بوده و می توانید اطلاعات کامل، قیمت درخواستی، نظرات شاگردهای قبلی، فیلم نمونه تدریس و ... را برای تمام اساتید مشاهده کنید.

 سایت هایی وجود دارند که برای آموزش رایگان زبان انگلیسی در منزل می توانید از آنها استفاده نمائید. تعدادی از این سایت ها شامل BBC Learning English، britishcouncil، سایت رایگان آموزش زبان انگلیسی  Perfectly Spoken و ... است. در کنار سایت های معرفی شده در بالا می توانید از سایت های دیگری مانند duolingo و ... هم برای یادگیری رایگان زبان استفاده نمائید.

توجه: برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی در سایت ایران مدرس IranModares.com، به صورت زیر عمل نمائید:

  • عبارت ایران مدرس را در گوگل جستجو کنید.

  • وارد سایت ایران مدرس شوید و در بالای صفحه در بخشی که برای جستجو در نظر گرفته شده است عبارت زبان انگلیسی را وارد کنید و بر روی کلید جستجو کلیک نمائید تا لیست اساتید را مشاهده کنید.

  • معلم مورد نظر خودتان را انتخاب نموده و برای هماهنگی کلاس با ایشان تماس بگیرید.

برای انتخاب معلم خصوصی می توانید به سایت های خوب دیگری مانند iTalki، Preply، سایت Verbling، Cambly، پلتفرم تدریس خصوصی آنلاین Wyzant، VIPKid و ... مراجعه نمائید.

معرفی برخی از معلم های خصوصی زبان انگلیسی مجرب و خوب سایت ایران مدرس

در سایت ایران مدرس www.IranModares.com کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی حضور دارند که به صورت حضوری و آنلاین زبان انگلیسی را در منزل و یا به صورت آنلاین آموزش می دهند. تا سال ۱۴۰۲ بیشتر از ۲۷۰۰۰ مدرس در ایران مدرس ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، آیلتس، تافل، زبان کنکور و سایر دروس فعالیت دارند.

در ادامه تعدادی از اساتید برتر زبان را به صورت خلاصه معرفی می کنیم. مشخصات کامل، شماره تماس مستقیم و قیمت درخواستی اساتیدی که در ادامه معرفی شده اند و سایر مدرسین خوب زبان را در سایت ایران مدرس می توانید مشاهده نمائید.

۱- دکتر مازیار گودرزی: دارای مدرک آیلتس 9 آکادمیک و Teaching IELTS از کالج لندن و همچنین مدرک CPE از کمبریج انگلستان

۲- کورش یراقچیان: استاد Native با بیش از 16 سال سابقه تدریس زبان انگلیسی، نویسنده کتاب گفتگو در سفر به زبان انگلیسی انتشارات WILEY

۳- خانم فرحناز اژدر: دو دهه سابقه تدریس در سه کشور و مناطق برتر تهران و کرج مدارک بین المللی دارای مدارک: آیلتس IELTS با نمره هشت آکادمیک

۴- خانم مریم محصل: فارغ التحصیل دانشگاه علامه در رشته ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی در مقطع لیسانس و فوق لیسانس

۵- خانم فرزانه صفایی: مدرک تحصیلی: دکتری - دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه تهران، با 20 سال سابقه تدریس زبان انگلیسی در تهران، کارشناس آزمونهای گاج، مبتکران

۶- خانم سپیده نصرتی: عضو دپارتمان زبان خلیج فارس، دارنده ی مدرک TKT و TTC، تدریس زبان انگلیسی کنکور، آیلتس و مکالمه

۷- خانم ساحله مرادی: 10 سال سابقه فعالیت تدریسی در برترین موسسات پایتخت کشور و تجربه موفقِ سالها تدریس تخصصی برای مهاجرین به سایر کشور ها - دارای مدرک TTC

۸- خانم لیلا زرگری: مدرک تحصیلی: دکتری - دانشگاه محل تحصیل: تهران - استاد دانشگاه با ۲۲ سال سابقه تدریس حرفه ای زبان انگلیسی مکالمه ، تجاری

۹- خانم رضوانه محمدی: دارای بالاترین مدارک بین المللی آموزش زبان انگلیسی ( PTE, IELTS, TTC  ) جزوه اختصاصی و شخصی سازه شده

۱۰- خانم مارال قاسمی نیا: مدرس برترین آموزشگاهها و مدارس تهران - دارای مدرک TTC زبان انگلیسی - در کمترین زمان انگلیسی رو راحت یاد بگیر و حرف بزن!

۱۱- خانم چیستا دانشمند: مدرک تحصیلی: دکتری - دانشگاه محل تحصیل: University of Borduaux -  دارای مدرک آیلتس آکادمیک 8 و آیلتس جنرال 8

۱۲- خانم یاسمن نظری: دارای مدرک بین المللی تدریس TESOL Canada و همچنین سایر مدارک تخصصی شامل IElTS, CAE, FCE با بیش از ۵ سال سابقه تدریس

۱۳- سینا موسوی: بالاترین مدرک آموزش زبان انگلیسی در دنیا از دانشگاه کمبریج CELTA -  دارنده نمره 8.5/9 در IELTS Academic

۱۴- خانم سحر احمدی: تدریس زبان انگلیسی با تاکید بر مهارت speaking -  تدریس دوره های IELTS و دوره های TOLIMO, MSRT, EPT - دارای مدرک بین المللی TESOL از کانادا و TTC

۱۵- خانم صدیقه فرجی: لیسانس مترجمی زبان انگلیسی - مدرک سطح پیشرفته Advance - مدرک T.T.C - TEFL از دانشگاه تهران - گواهینامه E_citizen -  مدرک Business English

برای تمامی اساتید ثبت نامی در ایران مدرس می توانید شماره تماس مستقیم ایشان و قیمت درخواستی هر مدرس را مشاهده کنید. مدرسین برجسته از منابع معتبر و کتاب های خوب آموزش زبان انگلیسی مانند Top notch, Summit, Four corners, American English File, 1100 words, English Grammar in use, Interchange, Oxford word skills, Inside reading, HEADWAY, Solution, Touch stone, View point, Speak out, Speak now, Passages در کلاس های خودشان استفاده می کنند.

نحوه انتخاب معلم خصوصی زبان خوب با قیمت مناسب از سایت ایران مدرس

همانطور که گفته شد، اساتید بسیار خوبی در ایران مدرس حضور دارند که از دانشگاههای معتبر مانند دانشگاه تهران، تربیت مدرس، دانشگاه تبریز و ... فارغ التحصیل شده اند. برای انتخاب معلم خصوصی زبان و آیلتس خوب با نرخ مناسب به صورت زیر عمل نمایید:

الف - در ابتدای کار قیمت درخواستی مدرسین زبان را به هیچ وجه مد نظر قرار ندهید. تنها با در نظر گرفتن سوابق تدریس و رزومه کاری مدرسین سعی کنید ۷ معلم خصوصی زبان انگلیسی را انتخاب کنید که همه آنها مورد تایید شما باشند و سوابق تدریس، رزومه کاری و نتایج درخشانی داشته باشند.

ب- برای ۷ مدرس انتخابی خودتان در این مرحله به قیمت درخواستی ایشان توجه کنید و اگر در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را نوشته اند از طریق پیامک یا تماس تلفنی بپرسید.

ج - در نهایت از بین اساتید انتخابی خودتان در مراحل قبلی، با استادی که مناسب ترین و منصفانه ترین نرخ را درخواست می کند برای هماهنگی کلاس تماس بگیرید. برای تمامی مدرسین زبان در ایران مدرس شماره تماس مستقیم ایشان ارائه شده است. با استفاده از این روش، از بین بهترین اساتید با مناسب ترین قیمت کلاس خصوصی زبان را هماهنگ کرده اید و‌ روش بسیار خوبی می باشد.

در کنار استفاده از کلاس های تدریس خصوصی مدرسین برتر خودتان هم در منزل برای یادگیری زبان انگلیسی می توانید تلاش کنید. برخی از سایتهای آموزش زبان انگلیسی به صورت cambly، verbalplanet و ... می باشد. در این مقاله در رابطه با قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و یا به صورت آنلاین در تهران، کرج، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، اهواز، یزد، اردبیل، ارومیه و کل ایران توضیحاتی ارائه شد. منبع

نکات مهم در رابطه با قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی

در رابطه با نرخ کلاس خصوصی زبان در سال 1402 و 1403 موارد زیر حائز اهمیت است:
1- به عنوان یک قیمت و نرخ متوسط برای کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی در سال 1402 و 1403 می توان هزینه 400 تا 480 هزار تومان برای هر جلسه و یا 260 تا 320 هزار تومان برای هر ساعت کلاس را در نظر گرفت. البته برای کلاس خصوصی آنلاین هر جلسه 320000 تا 380000 تومان می تواند نرخ مناسبی باشد. همانطور که گفته شد نرخ کلاس انلاین حدود 20 درصد ارزان تر است.
2- هزینه هایی که در بالا به عنوان نرخ متوسط گفته شد مبلغی است که با توجه به هزینه درخواستی اکثر مدرسین ذکر شده است. همانطور که در بالا می توانید مشاهده کنید حتی می توان یک استاد زبان را با هزینه 100 هزار تومان برای هر جلسه هماهنگ کرد. برخی از اساتید که در زمینه تدریس خصوصی آیلتس فعالیت دارند هم ممکن است برای هر جلسه هزینه 900 تا 950 هزار تومان را هم درخواست نمایند. ارزان بودن نرخ کلاس ها دلیل بر عدم توانایی استاد نیست و می توانید در سایت ایران مدرس یک معلم خوب زبان با نرخ مناسب انتخاب نمائید.
3- همانطور که قبلا گفته شد، در سایت ایران مدرس اطلاعات کاملی برای اساتید و مدرسین تدریس خصوصی زبان و سایر دروس ارائه شده است. در کنار اطلاعات کامل برای هر استاد نرخ درخواستی هر مدرس هم ذکر شده است.

4- در وب سایت ایران مدرس، شماره تماس مدرسین هم قابل مشاهده است و می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با اساتید تدریس خصوصی در ارتباط باشید و برای کلاس خصوصی زبان از ایشان درخواست تخفیف هم نمائید. برخی از اساتید قیمت کلاس ها را به صورت "توافقی" ذکر نموده اند و می توانید برای کسب اطلاع از نرخ کلاس این مدرسین به صورت مستقیم با خود استاد حرف بزنید.

5- سعی کنید نرخ کلاس زبان اولویت دوم شما باشد و بیشتر روی این تاکید داشته باشید که با یک استاد خوب و مجرب کلاس برگزار نمائید تا خوب نتیجه بگیرید. برای اساتید ثبت نامی در سایت ایران مدرس فیلم نمونه تدریس خصوصی زبان انگلیسی هم ثبت شده است. اطلاعات کاملی برای آشنایی با اساتید در ایران مدرس ارائه شده است و می توانید در سال 1402 و 1403 یک معلم خوب انتخاب نمائید.
6- پارامترهای مختلفی بر نرخ کلاس های تدریس خصوصی اثر می گذارد. به عنوان مثال اساتیدی که به صورت تضمینی کار تدریس خصوصی را انجام می دهند و یا از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده اند و سابقه تدریس بالایی دارند نرخ بیشتری برای هر جلسه و یا هر ساعت تدریس درخواست می کنند. اگر تعداد جلسه بالایی لازم دارید از استاد خصوصی تقاضای تخفیف کنید.

7- کلاس های خصوصی زبان انگلیسی در سال 1402 می تواند به صورت حضوری در منزل و یا اینترنتی و آنلاین برگزار شود. به صورت کلی بازدهی کلاس های حضوری بیشتر است اما کلاس آنلاین و اینترنتی ارزان تر است و انعطاف بیشتری دارد. به عنوان مثال شما می توانید در کلاس آنلاین از هر جای دنیا استاد داشته باشید و در هر زمانی از شبانه روز هم کلاس برگزار نمائید.

8- همانطور که گفته شد، در سایت ایران مدرس www.IranModares.com برای تمامی اساتید زبان انگلیسی، تافل و آیلتس شماره تماس مستقیم ایشان ارائه شده است. قیمت درخواستی تمامی مدرسین هم در ایران مدرس قابل مشاهده است. لیست مدرسین زبان خانم و آقا را با دقت بررسی نمائید و یک معلم خصوصی زبان عالی با نرخ مناسب برای خودتان انتخاب نمائید. در سایت های hamshahrionline.ir، https://divar.ir و https://www.sheypoor.com/ هم می توانید معلم خصوصی زبان و سایر دروس را جستجو کنید.

جمع بندی عوامل موثر بر قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل در حالت کلی به شرایط زیر بستگی دارد:

1- سابقه تدریس مدرس: هر چه سابقه کار مدرس تدریس زبان انگلیسی و یا سایر زبانهای خارجی بالاتر باشد برای جلسات تدریس خصوصی مبلغ بیشتری را درخواست می کند. قاعدتا، مدرسی که سابقه کار بالاتری دارد بهتر هم می تواند تدریس کند و در زمان کوتاهتری می تواند درس را جمع کند. به هر میزان یک استاد و معلم خصوصی زبان انگلیسی رزومه قوی تری داشته باشد و تعداد سال های بیشتری کار تدریس را انجام داده باشد معمولا هزینه ای که برای کلاس های خودش درخواست می کند بیشتر است. البته این تنها پارامتر مهم برای انتخاب یک معلم خصوصی خوب زبان انگلیسی نیست و بسیاری از اساتید تازه کار با انرژی بالا تدریس را خوب انجام می دهند.

2- شهر محل تدریس: قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل در شهرهای بزرگتر مانند تهران، تبریز، اصفهان و مشهد و ... به نسبت شهرهای کوچکتر بالاتر است. در شهرهای بزرگتز بحث ترافیک و دوری مسیر هم مطرح است و مدرس زبان باید وقت بیشتری را برای رسیدن به منزل شاگرد خود در نظر بگیرد و بنابراین مبلغ بالاتری را هم مطالبه خواهد کرد. در شهرهای بزرگتر هزینه کلاس های خصوصی زبان بیشتر است. در یک شهر کوچک یک استاد تازه کار ممکن است هر جلسه کلاس زبان را با هزینه 70 هزار تومان هم برگزار نماید اما در شهرهای بزرگتر هم هزینه های زندگی معمولا بیشتر است و هم هزینه ایاب و ذهاب برای رسیدن به کلاس بالاتر است. بنابراین در تهران و کرج و اصفهان و .... هزینه معمولا بیشتر است. البته با کلاس آنلاین می توان در هزینه ها صرفه جویی کرد و شهریه ی کمتری را پرداخت نمود.

3- مقطع و درس تدریسی: مبلغی که برای تدریس زبان انگلیسی کنکور و دانشگاه باید پرداخت کنید به نسبت قیمت کلاس تدریس خصوصی زبان دبیرستان بالاتر است. اگر در حال آمادگی برای آزمونهای زبان انگلیسی همچون تافل، آیلتس و ... هستید و برای موفقیت در این امتحانات قصد دارید از جلسات تدریس خصوصی استفاده کنید، قاعدتا هزینه این کلاسها به نسبت کلاسهای آموزش زبان انگلیسی معمولی بالاتر است. مسلما هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی مقطع دانشگاه به نسبت تدریس خصوصی زبان نهم بالاتر است و یا اساتیدی که زبان کنکور را تدریس می کنند هزینه بالاتری را هم درخواست می نمایند. هزینه کلاس های تدریس خصوصی تافل و آیلتس توسط مدرسین مجرب به نسبت این مواردی که گفته شد هم می تواند بالاتر باشد. بنابراین یکی از پارامترهای مهم در تعیین شهریه کلاس های زبان سطح کلاس است.

4- سطح سواد مدرس زبان: هر چه مدرس زبان مورد نظر شما تحصیلات بالاتری داشته باشد، قاعدتا مبلغ بیشتری را برای کلاسهای تدریس زبان مطالبه می کند.

5- آنلاین و یا حضوری بودن کلاس ها: معمولا هزینه کلاس های آتلاین زبان انگلیسی به نسبت کلاس ها حضوری کمتر است. کلاس های آنلاین برای استاد راحت تر است و ایشان هزینه رفت و برگشت را پرداخت نمی کند و وقت ایشان در مسیر تلف نمی شود. بنابراین معمولا حدود 20 تا 30 درصد هزینه این کلاس ها می تواند کمتر باشد.
6- تضمینی و یا غیر تضمینی بودن کلاس: بسیاری از اساتید کیفیت کلاس های خصوصی زبان خودشان را تضمین می کنند و به شما تضمین می دهند که از نحوه تدریس ایشان راضی خواهید بود. بعضی از اساتید هم نتیجه گرفتن شما را تضمین می کنند و کل یا نصف هزینه را بعد از نتیجه گرفتن شاگرد دریافت می نمایند. معمولا هزینه و قیمت کلاس های خصوصی تضمینی بیشتر است ولی در عوض شاگرد هم خیالش تا حدودی راحت تر می باشد.

7- تعداد جلسات کلاس خصوصی زبان: تعداد جلسات مورد نیاز برای کلاس خصوصی زبان می تواند روی قیمت و هزینه این کلاس ها اثر بگذارد. اگر شما یکی دو جلسه رفع اشکالی کلاس لازم داشته باشید و استاد هر جلسه را 800 هزار تومان در نظر گرفته باشد، برای تعداد جلسات بالاتر ممکن است با 600 یا 500 هزار تومان برای هر جلسه هم توافق کند.

8- زمان برگزاری کلاس ها: اگر از کلاس های خصوصی زبان برای موفقیت در امتحان زبان و یا کنکور زبان می خواهید استفاده نمائید مسلما به نسبت ایام امتحانات در طول ترم کلاس های ارزانتری خواهید داشت. در ایام نزدیک به کنکور هم نرخ کلاس های خصوصی زبان کنکور بیشتر خواهد بود. بنابراین باید زودتر به فکر باشید. ممکن است هزینه کلاس خصوصی زبان که در طول ترم مثلا 500 هزار تومان است در ایام امتحانات به 750 هزار تومان هم برسد. در ضمن در ایام امتحانات اساتید خوب وقتشان پر است و سخت تر می توان با آنها کلاس هماهنگ نمود.

منبع: https://teaching.iranmodares.com/article.php?ID=412

 

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد