تازه‌های تلویزیون در نوروز و رمضان ۱۴۰۳

با نزدیک شدن به ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، تلویزیون برای سرگرم کردن و همراهی با مخاطبانش، سریال‌ها و برنامه‌های متنوع و جذابی را تدارک دیده است. این تولیدات که شامل ادامه‌ی سریال‌های پرطرفدار و مجموعه‌های جدید هستند، قرار است تجربه‌ای دلنشین و متفاوت را برای بینندگان به ارمغان بیاورند.

سریال‌های ویژه ماه رمضان و نوروز

در ماه‌های پربرکت رمضان و نوروز، شبکه‌های مختلف سیما، سریال‌های زیر را برای پر کردن سبد آنتنی خود انتخاب کرده‌اند:

  • نون. خ ۵ (کارگردانی: سعید آقاخانی): این سریال کمدی و محبوب که تاکنون چهار فصل از آن پخش شده، فصل پنجم خود را با محوریت محیط‌زیست به نمایش خواهد گذاشت.
  • زیرخاکی ۴ (کارگردانی: جلیل سامان): این مجموعه که وقایع مرتبط با انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را به تصویر می‌کشد، فصل چهارم خود را آماده پخش دارد.
  • مهیار عیار (کارگردانی: سیدجمال سیدحاتمی): این مجموعه تاریخی که داستان آن در دوران حاکمیت سلسله صفویه می‌گذرد، با ۳۰ قسمت آماده پخش است.
  • رستگاری (کارگردانی: مسعود ده‌نمکی): این سریال در ۳۰ قسمت تهیه و تولید شده و برای ایام ماه مبارک رمضان آماده نمایش است.
  • فراری: این سریال که به معرفی شهدای مدافع حرم می‌پردازد، داستان شخصی به نام هادی و زندگی او را به تصویر می‌کشد.
  • بدل (کارگردانی: علی مسعودی): این سریال طنز که در ۲۶ قسمت تولید شده، قرار است در ایام نوروز و رمضان به نمایش درآید.

نگاهی نزدیک‌تر به برخی از سریال‌ها

برخی از این سریال‌ها به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد و جذابیت‌های خاص خود، توجه بینندگان را بیشتر به خود جلب کرده‌اند:

  • مهیار عیار: این مجموعه تاریخی که در احمدآباد مستوفی فیلمبرداری شده است، یک پروژه بزرگ با ۱۲۰ لوکیشن و حضور ۲۶۰ بازیگر است. داستان این سریال درباره راهزنی به نام مهیار است که زندگی‌اش پس از یک دیدار تغییر مسیر می‌دهد.
  • رستگاری: این سریال پربازیگر ویژه ایام ماه مبارک رمضان است که در ۳۰ قسمت تهیه و تولید شده.
  • زیرخاکی ۴: این سریال با حفظ جذابیت‌های خود و روایت وقایع تاریخی، توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

این مجموعه‌های تلویزیونی، با داستان‌های متنوع و گیرا، به احتمال زیاد تماشاگران بسیاری را در ایام پیش‌رو مجذوب خود خواهند کرد.

منبع: افکار نیوز

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد