همسر سپند امیر سلیمانی: ستاره نوظهور سینما و تلویزیون

مونا کرمی، بازیگر جوان و خوش‌آتیه سینما و تلویزیون، که چندی پیش خبر ازدواج خود با "سپند امیرسلیمانی" را به اطلاع عموم رساند، با بازی در سریال‌های پرمخاطب مانند "حوالی پاییز" و "از سرنوشت" به شهرت و محبوبیت زیادی دست یافته است.

شروع فعالیت از سنین کودکی

کرمی فعالیت هنری خود را از سن 9 سالگی با تئاتر عروسکی آغاز کرد و پس از سال‌ها تلاش و پشتکار، در سن 25 سالگی با بازی در سریال "بیمار استاندارد" به کارگردانی سعید آقاخانی، قدم به عرصه بازیگری حرفه‌ای گذاشت.

نقش‌آفرینی در سریال‌های محبوب

حضور در سریال‌های "حوالی پاییز" و "از سرنوشت" نقطه عطفی در کارنامه کرمی بود و او را به عنوان یکی از چهره‌های محبوب و شناخته‌شده در میان مخاطبان معرفی کرد.

مونا-کرمی-دلدار

مونا-کرمی-در-سریال-چوب-خط

مونا کرمی 3

حضور در سینما و شبکه نمایش خانگی

علاوه بر سریال‌های تلویزیونی، کرمی در فیلم‌های سینمایی مانند "آپاندیس" و "حرف آخر" و همچنین سریال‌های شبکه نمایش خانگی "خسوف" و "دلدار" نیز به ایفای نقش پرداخته است.

ازدواج با سپند امیرسلیمانی

کرمی در اردیبهشت 1403 با انتشار پستی در اینستاگرام، خبر ازدواج خود با "سپند امیرسلیمانی"، بازیگر شناخته‌شده سینما و تلویزیون را به اطلاع عموم رساند.

5837001842964415354

5837001842964415355

مونا کرمی

آثار و افتخارات

  • سریال‌ها: بیمار استاندارد، حوالی پاییز، از سرنوشت، دلدار، چوب خط، خسوف، رئالیتی شو زودیاک
  • فیلم‌ها: آپاندیس، حرف آخر

نکات جالب

  • کرمی فارغ‌التحصیل رشته مهندسی منابع طبیعی است.
  • او در کنار بازیگری، به موسیقی نیز علاقه دارد و برادرش، مجید، در این زمینه فعالیت می‌کند.

مونا کرمی 1

  • کرمی در اینستاگرام فعال است و با به اشتراک گذاشتن تصاویر و ویدئوهایی از زندگی شخصی و حرفه‌ای خود، با مخاطبانش ارتباط برقرار می‌کند.

زودیاک، حضور در کنار شیدا خلیق

کرمی در این برنامه در کنار شیدا خلیق، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون، به رقابت می‌پرداخت و لحظات طنز و سرگرم‌کننده‌ای را برای مخاطبان رقم زد.

مونا-کرمی-در-زودیاک

مونا کرمی 5

مونا کرمی 6

تجربه‌ای متفاوت

حضور در "زودیاک" برای کرمی تجربه‌ای متفاوت از دیگر فعالیت‌های هنری او بود و او فرصت پیدا کرد تا در فضایی غیررسمی و صمیمی، با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند.

5837001842964415356

مونا کرمی با پشتکار و استعداد خود، مسیر پیشرفت را به سرعت طی می‌کند و بی‌شک در آینده شاهد نقش‌آفرینی‌های درخشان‌تر او در عرصه سینما و تلویزیون خواهیم بود.

5837001842964415353

کپی شد
دیدگاه
  • ناشناس

    خوشبخت باشید و همیشه بدرخشید ♥️

مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد