اولین تصویر پردیس پورعابدینی و همسرش در اکران خصوصی "ساعت 6 صبح"

پردیس پورعابدینی، ستاره جوان سینمای ایران که با نقش‌آفرینی‌های درخشان خود در سریال‌های پرمخاطب و فیلم‌های سینمایی جایگاه ویژه‌ای در دل مخاطبان باز کرده است، این بار در اکران خصوصی فیلم جدید مهران مدیری، "ساعت 6 صبح"، حضور یافت. او که در سال‌های اخیر با بازی‌های متفاوت و جسورانه‌اش، خود را به عنوان یکی از بازیگران توانمند سینما معرفی کرده است، در این مراسم نیز با استایلی متفاوت توجه‌ها را به خود جلب کرد.

پردیس پورعابدینی؛ از آقازاده تا فرشته

  • آغاز شهرت با آقازاده: پردیس پورعابدینی با بازی در سریال پربیننده "آقازاده" به شهرت رسید. نقش‌آفرینی او در این سریال و زوج هنری‌اش با سینا مهراد، بسیار مورد توجه قرار گرفت.

پردیس+پور+عابدینی

  • سیمرغ بلورین برای غریب: این بازیگر جوان در سال 1401 برای بازی در فیلم سینمایی "غریب" موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر شد.
  • بازگشت به نمایش خانگی با گناه فرشته: پورعابدینی به تازگی با سریال "گناه فرشته" به شبکه نمایش خانگی بازگشت و در این سریال نقش دختری متهم به قتل را ایفا می‌کند.

پردیس 2

حضور درخشان در اکران خصوصی ساعت 6 صبح

پردیس پورعابدینی به همراه همسرش، در مراسم اکران خصوصی فیلم جدید مهران مدیری، "ساعت 6 صبح"، حضور یافت. او با استایلی متفاوت و جذاب در این مراسم حاضر شد و توجه عکاسان و حاضران را به خود جلب کرد.

5846130074397557079

پردیس

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد