بیوگرافی نگار جواهریان: ستاره سینما، دوباره در کانون توجه!

نگار جواهریان، بازیگر محبوب و پرطرفدار سینمای ایران، با انتشار عکس‌های جدید خود بار دیگر نگاه‌ها را به سوی خود جلب کرده است. این بازیگر که به خاطر نقش‌آفرینی‌های درخشانش در فیلم‌های مختلف شناخته می‌شود، این بار با ظاهری متفاوت و جذاب در برابر دوربین ظاهر شده است.

آغاز یک ستاره

نگار جواهریان، متولد ۲۲ دی ۱۳۶۱ در تهران، از همان ابتدا استعداد خود را در عرصه بازیگری نشان داد. او با بازی در فیلم "من، ترانه ۱۵ سال دارم" به کارگردانی رسول صدرعاملی، اولین قدم‌های خود را در سینما برداشت.

درخشش در سینما و تلویزیون

  • سیمرغ بلورین: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نگار جواهریان، کسب جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم "طلا و مس" در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر بود. این موفقیت، او را به یکی از بازیگران مطرح سینمای ایران تبدیل کرد.

نگار 1

  • حضور در آثار شاخص: جواهریان در فیلم‌های دیگری همچون "حوض نقاشی"، "زیر تیغ" و "ماجرای نیمروز" نیز به ایفای نقش پرداخته و توانایی‌های خود را به نمایش گذاشته است.

زندگی شخصی و حواشی

  • ازدواج با رامبد جوان: نگار جواهریان در سال ۱۳۹۵ با رامبد جوان، بازیگر و کارگردان سرشناس ایرانی، ازدواج کرد.

نگار

  • مادر شدن در کانادا: تولد فرزند دختر این زوج در کانادا و حواشی مرتبط با آن، یکی از پرحاشیه‌ترین اتفاقات زندگی شخصی نگار جواهریان بود. این موضوع، واکنش‌های بسیاری را در فضای مجازی و رسانه‌ها به همراه داشت.

نگار (1)

  • انتشار عکس‌های جدید: اخیراً عکس‌های جدیدی از نگار جواهریان منتشر شده که نشان از استایل متفاوت و جذاب او دارد.

5942714676179746998

5942714676179746997

5942714676179747001

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد