سحر دولتشاهی و حامد بهداد دوباره در کنار هم!

در حالی که تنها چند روز دیگر به اکران فیلم کمدی «مفت بر» به کارگردانی عادل تبریزی باقی مانده است، تصاویر جدیدی از بازیگران اصلی این فیلم منتشر شده است. این فیلم با حضور ستارگانی چون حامد بهداد و سحر دولتشاهی در نقش‌های اصلی، انتظار می‌رود یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های کمدی سال باشد.

داستان فیلم

«مفت بر» دومین ساخته سینمایی عادل تبریزی است که با فیلمنامه‌ای جذاب و طنزآمیز، داستان عاشقانه‌ای را روایت می‌کند. در این فیلم، حامد بهداد و سحر دولتشاهی در نقش‌های متفاوتی ظاهر شده‌اند و قرار است با بازی درخشان خود، مخاطبان را غافلگیر کنند.

بازیگران

علاوه بر حامد بهداد و سحر دولتشاهی، بازیگران دیگری همچون بهرنگ علوی، فروغ قجابگلی، سیاوش چراغی پور، قدرت الله ایزدی، منوچهر آذری، گیتی معینی، بهزاد داوری، انوش معظمی، مریم شریف زاده، سید محمد موسوی، رضا بابک و شقایق فراهانی نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فضای فیلم

«مفت بر» یک کمدی رمانتیک است که با فضایی شاد و مفرح، لحظات خوشی را برای مخاطبان رقم خواهد زد. تقابل متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در این فیلم، یکی از جذابیت‌های اصلی آن است.

5958581049875350110

زمان اکران

فیلم کمدی «مفت بر» از پنجشنبه 15 شهریور در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد.

5958568190743266848

جمع‌بندی

با توجه به حضور بازیگران مطرح و ساختار قوی فیلم، انتظار می‌رود «مفت بر» با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شود. این فیلم می‌تواند یک گزینه مناسب برای گذراندن اوقات فراغت و لذت بردن از یک کمدی جذاب باشد.

5958581049875350109

 

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد