ده غذای عجیب و غریب جهان که ممکن است شما را شگفت‌زده کند!

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که مردم در گوشه و کنار دنیا چه غذاهایی می‌خورند؟ برخی غذاها آنقدر عجیب و غریب هستند که ممکن است برای ما غیرقابل تصور باشند. یک نظرسنجی جهانی، ده غذای عجیب و غریب را معرفی کرده که شاید شما هم دوست داشته باشید آن‌ها را امتحان کنید! البته، قبل از هر تصمیمی، بهتر است عکس‌های این غذاها را ببینید!

۱. کوفته خونی فنلاندی: یک وعده غذایی خونین!

کوفته خونی فنلاندی، یک غذای سنتی است که از خون حیوانات، غلات و ادویه تهیه می‌شود. بافت این کوفته‌ها نرم و رنگ آن‌ها قهوه‌ای تیره است. اگر به خون علاقه‌مندید، این غذا برای شما مناسب است!

1

۲. هاکارل ایسلندی: ماهی تخمیر شده‌ای که بوی بدی دارد!

هاکارل، یک غذای ایسلندی است که از گوشت کوسه تخمیر شده تهیه می‌شود. این غذا بوی بسیار قوی و نامطبوعی دارد و طعم آن نیز بسیار متفاوت است. اگر به چالش کشیدن حس بویایی خود علاقه‌مندید، هاکارل را امتحان کنید!

۳. بوکادیلو ساردیناس اسپانیایی: ساندویچی با بوی ماهی!

بوکادیلو ساردیناس، یک ساندویچ اسپانیایی است که با ساردین‌های کنسرو شده تهیه می‌شود. بوی قوی ماهی ساردین، ممکن است برای برخی افراد آزاردهنده باشد. اگر به بوی ماهی علاقه دارید، این ساندویچ برای شما مناسب است!

۴. سوپ نان جمهوری چک: سوپی با طعم نان بیات!

سوپ نان جمهوری چک، یک سوپ ساده است که از نان بیات، آب و ادویه تهیه می‌شود. اگر به نان بیات علاقه دارید، این سوپ برای شما مناسب است!

۵. یروشالمی کوگل اسرائیلی: کسرولی با طعم کارامل و نودل!

یروشالمی کوگل، یک کسرول اسرائیلی است که با رشته‌های نازک و کارامل تهیه می‌شود. ترکیب شیرین و شور این کسرول، ممکن است برای برخی افراد جالب باشد.

5

۶. کاری ترش ماهی تایلندی: کاری‌ای با طعم روده ماهی!

کاری ترش ماهی تایلندی، یک کاری تند است که با روده ماهی تخمیر شده تهیه می‌شود. اگر به غذاهای تند و طعم‌های قوی علاقه دارید، این کاری برای شما مناسب است!

۷. لوتربرگر آمریکایی: همبرگری با دونات!

لوتربرگر، یک همبرگر آمریکایی است که به جای نان همبرگر، از دونات استفاده می‌شود. اگر به ترکیب همبرگر و دونات علاقه‌مندید، این غذا برای شما مناسب است!

۸. مارماهی ژله‌ای انگلیسی: غذای خیابانی با بافت ژله‌ای!

مارماهی ژله‌ای، یک غذای خیابانی انگلیسی است که از مارماهی پخته شده تهیه می‌شود. بافت ژله‌ای این غذا، ممکن است برای برخی افراد عجیب باشد.

مارماهی

۹. چاپالیلی شیلیایی: نانی با طعم سیب‌زمینی!

چاپالیلی، یک نان شیلیایی است که از سیب‌زمینی و آرد تهیه می‌شود. اگر به نان‌های ساده و بدون طعم علاقه دارید، این نان برای شما مناسب است!

۱۰. سالاد آجینارس یونانی: سالادی با طعم تند کنگر فرنگی!

سالاد آجینارس، یک سالاد یونانی است که از کنگر فرنگی و لیمو تهیه می‌شود. طعم تند کنگر فرنگی، ممکن است برای برخی افراد آزاردهنده باشد.

نکته: این لیست تنها شامل ده مورد از عجیب‌ترین غذاهای جهان است و غذاهای عجیب و غریب دیگری نیز در سراسر دنیا وجود دارد. اگر به غذاهای مختلف علاقه‌مندید، می‌توانید با جستجو در اینترنت، اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها کسب کنید.

توجه: قبل از امتحان هر یک از این غذاها، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید. برخی از این غذاها ممکن است برای برخی افراد حساسیت‌زا باشد.

آیا شما تا به حال یکی از این غذاها را امتحان کرده‌اید؟ تجربه‌ی خود را با ما در میان بگذارید.

 

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد