همکاری دوباره زوج محبوب سینما و تلویزیون در کمدی پرفروش

قاسم خانی و تنابنده دوباره همبازی می‌شوند؛ این بار در "سن پطرزبورگ 2" به کارگردانی رامبد جوان!

بعد از ۱۵ سال، بالاخره خبر ساخت "سن پطرزبورگ 2" قطعی شد. فیلمی که در زمان اکرانش در سال ۸۹ به خاطر حاشیه‌های اختلاف تهیه‌کننده و کارگردان، حسابی سر و صدا به پا کرد، حالا قرار است با حضور پیمان قاسم‌خانی و محسن تنابنده و به کارگردانی رامبد جوان ساخته شود.

حضور قاسم‌خانی و تنابنده قطعی است

حضور محسن تنابنده و پیمان قاسم‌خانی در "سن پطرزبورگ 2" قطعی است. البته این نکته را هم باید لحاظ کرد که تنابنده این روزها درگیر فصل هفتم سریال "پایتخت" است و گروه سازنده "سن پطرزبورگ 2" باید منتظر پایان تصویربرداری "پایتخت 7" باشند تا کارشان را شروع کنند.

از افخمی تا رامبد جوان

"سن پطرزبورگ" در سال ۸۹ به کارگردانی بهروز افخمی و با حضور پیمان قاسم‌خانی و محسن تنابنده اکران شد. این فیلم در زمان اکرانش با حاشیه‌های زیادی روبرو بود، به خصوص به خاطر اختلافات افخمی و اعتباریان، تهیه‌کننده فیلم. بعد از آن، خبرهای زیادی درباره ساخت قسمت دوم این فیلم منتشر شد، اما هر بار به بن‌بست خورد. تا اینکه بالاخره با حضور رامبد جوان به عنوان کارگردان، "سن پطرزبورگ 2" کلید می‌خورد.

"سن پطرزبورگ 1"؛ پرفروش و پرحاشیه

"سن پطرزبورگ 1" در زمان اکرانش، با وجود حاشیه‌ها، فیلم پرفروشی بود و نزدیک به یک میلیارد تومان فروش کرد. در آن زمان، نه پیمان قاسم‌خانی جایگاه ویژه‌ای به عنوان بازیگر داشت و نه محسن تنابنده به شهرت فعلی‌اش رسیده بود. اما حالا هر دوی آنها از چهره‌های محبوب و پرمخاطب سینما و تلویزیون هستند. از طرف دیگر، رامبد جوان که سابقه ساخت کمدی‌های پرفروشی مثل "ورود آقایان ممنوع" را دارد، جایگزین بهروز افخمی در این پروژه شده است.

باید منتظر ماند و دید که "سن پطرزبورگ 2" می‌تواند به اندازه قسمت اولش پرفروش و موفق باشد یا نه.

منبع: همشهری آنلاین

کپی شد
دیدگاه
  • ناشناس

    همون فیلم نگار ومورفی برای ۷پشتمون بس بود اصلا ایشون رو به عنوان یه کارگردان قبول ندارم

  • ناشناس

    به به ایشالا زودتر ♥️

مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد