پرستاره‌ترین کمدی ایران به زوی اکران می‌شود!

فیلم سینمایی «صبحانه با زرافه‌ها» به کارگردانی سروش صحت، یکی از پربازتاب‌ترین آثار کمدی سال‌های اخیر سینمای ایران، آماده نمایش عمومی است. این فیلم که در جشنواره فیلم فجر مورد توجه منتقدان و مخاطبان قرار گرفت، از دوم آبان ماه در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد.

سروش صحت؛ کارگردانی که خنده را به سینما آورد

سروش صحت، کارگردان و نویسنده این فیلم، با آثار کمدی خود به خوبی توانسته است جایگاه ویژه‌ای در دل مخاطبان ایرانی باز کند. «صبحانه با زرافه‌ها» نیز همچون آثار قبلی صحت، با روایتی طنزآمیز و بازی‌های درخشان، وعده یک تجربه سینمایی لذت‌بخش را می‌دهد.

5983535531419616052

ستاره‌های سینما در یک قاب

از نکات قابل توجه فیلم «صبحانه با زرافه‌ها»، حضور جمعی از بازیگران پرطرفدار سینمای ایران است. بازیگرانی چون:

  • بهرام رادان
  • پژمان جمشیدی
  • هوتن شکیبا
  • هادی حجازی فر
  • بیژن بنفشه‌خواه
  • مجید یوسفی با حضور در این فیلم، به جذابیت آن افزوده‌اند.

داستانی متفاوت و جذاب

«صبحانه با زرافه‌ها» با داستانی متفاوت و پر از موقعیت‌های کمدی، مخاطب را به دنیایی فانتزی و شیرین می‌برد. این فیلم در عین حال که مخاطب را می‌خنداند، به موضوعات جدی زندگی نیز می‌پردازد.

انتظاری بزرگ برای اکران

با توجه به استقبال از این فیلم در جشنواره فیلم فجر و حضور بازیگران مطرح، انتظار می‌رود «صبحانه با زرافه‌ها» یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال باشد.

جمع‌بندی: فیلم سینمایی «صبحانه با زرافه‌ها» به عنوان یکی از پربازتاب‌ترین آثار کمدی سال‌های اخیر، از دوم آبان ماه در سینماها اکران خواهد شد. این فیلم با داستانی جذاب، بازی‌های درخشان و کارگردانی سروش صحت، وعده یک تجربه سینمایی لذت‌بخش را می‌دهد.

منبع: فیلم نیوز

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد