هتل دوسو دوسی اولد سیتی استانبول را بشناسید

امکانات و خدمات رفاهی متنوع هتل دوسو دوسی اولد سیتی استانبول می‌تواند تجربه‌ای راحت و دلپذیر را برای مهمانان فراهم آورد. پذیرش ۲۴ساعته هتل به‌همراه خدماتی همچون اتاق چمدان، تبدیل ارز و خدمات تور و بلیط، اطمینان خاطر مسافران را در طول اقامت تضمین می‌کند.

هتل دوسو دوسی اولد سیتی استانبول، یکی از هتل های پرطرف‌دار و محبوب این شهر است. این هتل در قلب محله تاریخی سلطان احمد قرار گرفته و از دسترسی عالی به جاذبه‌های گردشگری این منطقه برخوردار است. هتل در ساختمانی تاریخی با معماری دوره عثمانی واقع شده و طراحی داخلی آن نیز الهام گرفته از همین سبک معماری است. آن‌چه این هتل را از سایر رقبا متمایز می‌کند، ترکیب ظرافت و شکوه معماری تاریخی با امکانات و خدمات پیشرفته مدرن است. در این هتل، مهمانان می‌توانند از اقامت در محیطی آرام و سنتی لذت ببرند.

 

امکانات و خدمات عمومی هتل دوسو دوسی اولد سیتی

در این هتل، امکاناتی نظیر اینترنت وای‌فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا، پارکینگ رایگان و سالن بدن‌سازی برای رفاه حال گردشگران تدارک دیده شده است. این هتل همچنین برای میزبانی از رویدادهای کاری و جلسات، امکانات مناسبی در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

پرسنل مجرب این هتل به چندین زبان مسلط هستند و برای میهمانان با محدودیت‌های حرکتی نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است. به‌علاوه، در این هتل خدماتی مانند خشک‌شویی و لباس‌شویی با هزینه اضافی ارائه می‌شود. برای رزرو هتل استانبول و تهیه بلیط هواپیما استانبول، می‌توانید از خدمات آنلاین معتبر استفاده کنید تا تجربه‌ای بی‌نظیر از اقامت در این شهر تاریخی داشته باشید.

امکانات تفریحی هتل دوسو دوسی اولد سیتی

هتل دوسو دوسی اولد سیتی به‌عنوان یکی از بهترین هتل های استانبول، مکانی مناسب برای استراحت و تفریح است که امکانات لوکس و باکیفیتی را برای میهمانان خود فراهم کرده است. یکی از امکانات ویژه این هتل، وجود حمام ترکی است که استفاده از آن پس از گشت‌وگذار در شهر می‌تواند به آرامش و رفع خستگی روزانه مسافران کمک کند.

همچنین، در این هتل سونای مدرنی وجود دارد که تجربه‌ای لذت‌بخش را برای بازدیدکنندگان به‌ارمغان می‌آورد. در هتل دوسو دوسی اولد سیتی، یک سالن بدن‌سازی کامل و مجهز نیز وجود دارد. علاوه‌بر تمامی این امکانات، در مرکز اسپای این هتل، خدماتی مانند ماساژهای سنتی و مدرن ارائه می‌شود که می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش را برای بازدیدکنندگان فراهم کند.

اتاق‌های هتل دوسو دوسی اولد سیتی

این هتل درمجموع 90 اتاق و سوئیت در 5 طبقه دارد که همگی از امکانات مدرن و راحتی برخوردارند. اتاق‌های این هتل دارای پنجره‌های دوجداره هستند که منظره زیبایی از شهر را به مهمانان ارائه می‌دهد. در برخی از سوئیت‌ها نیز بالکن وجود دارد. تمام واحدهای اقامتی این هتل عایق صوتی و ضدحساسیت هستند و امکاناتی ازجمله تلویزیون با کانال‌های کابلی و ماهواره‌ای، اینترنت رایگان، مینی‌بار، کمد لباس، کمد محافظ لپ‌تاپ، صندوق امانات و تلفن را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند.

در این هتل، اتاق‌های مختلفی ازجمله سوئیت خانوادگی، اتاق‌های تریپل کلاسیک، دوتخته کانکتینگ، اتاق‌های چهارتخته و دوتخته استاندارد و ... برای پوشش‌دادن نیازهای افراد مختلف وجود دارد که باتوجه‌به تعداد اعضای خانواده، بودجه و سلیقه خود می‌توانید یکی از آن‌ها را رزرو کنید.

همه این اتاق‌ها دارای دکوراسیون مدرن، چیدمان بی‌نظیر و لوازم شیک هستند و به‌صورت روزانه نظافت می‌شوند. به‌علاوه، در اتاق‌ها امکاناتی نظیر سیستم تهویه، گرمایش و سرمایش، چای‌ساز و قهوه‌ساز، یخچال، گاوصندوق و حمام اختصاصی وجود دارد.

رستوران هتل

رستوران هتل دوسو دوسی اولد سیتی استانبول، یک رستوران بین‌المللی است که طیف گسترده‌ای از غذاهای ملل را سرو می‌کند. یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این رستوران، ارائه صبحانه کامل به‌صورت سلف‌سرویس برای میهمانان است. فضای گرم و مهمان‌نواز رستوران Tulip در کنار تنوع غذاها، باعث شده تا این رستوران به یکی از مقاصد محبوب گردشگران هتل و شهروندان محلی استانبول تبدیل شود.

جاذبه‌های مشهور نزدیک به هتل

هتل دوسو دوسی استانبول در موقعیت مطلوبی واقع شده است و به‌راحتی می‌توان از آن به برخی از جاذبه‌های دیدنی و مهم شهر دسترسی داشت. به‌عنوان‌مثال، مسجد و موزه ایاصوفیه تنها ۳۵۰ متر با هتل فاصله دارند و با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توان به آن‌ها رسید؛ همچنین، آب‌انبار باسیلیکا در فاصله بسیار کمی از هتل واقع شده است.

از دیگر جاذبه‌های نزدیک به هتل می‌توان به موزه تاریخ و علم و مسجد سلیمانیه اشاره کرد. برج گالاتا و کاخ دلمه باغچه نیز به‌ترتیب در فواصل ۲.۷ و ۴.۸کیلومتری هتل قرار دارند؛ علاوه‌براین، فاصله هتل تا ایستگاه ترام سلطان احمد فقط یک کیلومتر است و به‌راحتی می‌توان از هتل به سایر نقاط شهر دسترسی پیدا کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل، فرودگاه اتاتورک (IST) است. درمجموع، موقعیت مکانی عالی هتل دوسو دوسی و امکان دسترسی آسان به جاذبه‌های مهم استانبول، آن را به گزینه مناسبی برای اقامت به‌ویژه برای خانواده‌ها تبدیل کرده است.

رزرو بهترین هتل های استانبول با فلای تودی

استانبول شهری که در آن تاریخ و مدرنیته باهم ادغام شده‌اند، سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر جهان است. معماری مربوط به دوره عثمانی، جاذبه‌های توریستی بی‌نظیر، بازارهای رنگارنگ و غذاهای لذیذ این شهر، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای مسافران به‌ارمغان می‌آورند.

درصورتی‌که قصد دارید به این شهر سفر کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از سایت فلای تودی برای رزرو بلیط هواپیما استانبول استفاده کنید. این سایت به شما کمک خواهد کرد تا بهترین گزینه‌ها را برای اقامت و سفر خود انتخاب کنید. با رزرو هتل استانبول ازطریق فلای تودی می‌توانید در قلب این شهر رویایی اقامت داشته باشید و به‌راحتی به جاذبه‌های گردشگری دسترسی پیدا کنید.

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد