تعطیلی گسترده ادارات در برخی استان‌ها به دلیل موج گرما

با تشدید موج گرما در برخی استان‌های کشور، تصمیم‌گیران برای کاهش مصرف انرژی و حفاظت از سلامت شهروندان، دست به اقداماتی زده‌اند. در همین راستا، تعطیلی ادارات و تغییر ساعت کاری در برخی استان‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

تعطیلی ادارات در اصفهان

تعطیلی کامل ادارات اصفهان به دلیل موج گرما

با توجه به شرایط آب و هوایی بسیار گرم و خشک در استان اصفهان، ادارات، بانک‌ها، شهرداری‌ها و مراکز آموزشی این استان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 17 و 18 مردادماه تعطیل خواهند بود. مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان از شهروندان درخواست کرده است تا با رعایت نکات ایمنی، از خود در برابر گرمازدگی محافظت کنند.

تغییر ساعت کاری ادارات در کهگیلویه و بویراحمد

کاهش ساعت کاری ادارات کهگیلویه و بویراحمد

به منظور مدیریت مصرف برق و کاهش فشار بر شبکه برق، ساعت کاری تمامی مراکز دولتی در استان کهگیلویه و بویراحمد از روز شنبه 13 مرداد تا پنجشنبه 18 مرداد از ساعت 6 صبح تا 12 ظهر تعیین شده است. این تصمیم با هدف حمایت از بخش صنعت و کشاورزی اتخاذ شده است.

کاهش ساعات کاری ادارات یزد

کاهش ساعت کاری ادارات یزد

با توجه به تداوم گرمای هوا، ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان یزد نیز از روز شنبه 13 مرداد تا 18 مرداد از ساعت 6 صبح تا 12 ظهر خواهد بود. این تصمیم با هدف کاهش مصرف انرژی و ایجاد توازن در ساعات کاری کارمندان اتخاذ شده است.

نکات مهم برای شهروندان:

  • رعایت نکات ایمنی: با توجه به گرمای هوا، شهروندان باید نکات ایمنی را رعایت کرده و از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آفتاب خودداری کنند.
  • کاهش مصرف انرژی: با کاهش مصرف برق و آب در ساعات اوج مصرف، می‌توان به مدیریت بهتر بحران انرژی کمک کرد.
  • پیگیری اخبار: برای اطلاع از آخرین تغییرات در ساعات کاری و تعطیلی ادارات، اخبار رسمی را دنبال کنید.

توجه: این تصمیمات با هدف حفظ سلامت شهروندان و مدیریت مصرف انرژی اتخاذ شده است. از همه شهروندان درخواست می‌شود با همکاری و رعایت نکات ایمنی، در این شرایط به دولت کمک کنند.

منبع: فرارو

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد