هتل های لوکس تهران!

تهران به عنوان پایتخت ایران، دارای هتل‌های مجلل و لوکس بسیار زیادی است. هتل‌های 5 ستاره تهران در نقاط مختلف شهر واقع شده و امکانات ویژه‌ای را در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

 

این هتل‌ها با ارائه امکانات رفاهی لوکس و دسترسی مناسب به مراکز اصلی شهر تهران، همواره پذیرای مسافران و گردشگران داخلی و خارجی هستند. در ادامه این مطلب از وب‌سایت علی بابا قصد داریم ضمن معرفی 5 مورد از هتل‌های لوکس تهران، به بررسی راهنمای رزرو هتل پامچال تهران نیز بپردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی 5 مورد از هتل های لوکس  تهران

تهران در مجموع دارای 13 هتل لوکس و 5 ستاره است که در نقاط مختلف شهر پراکنده شده‌اند. همین موضوع کار رزرو هتل در تهران را راحت‌تر می‌کند. در ادامه به بررسی امکانات چند مورد از هتل‌های لوکس تهران می‌پردازیم:

  1. هتل رکسان تهران (هتل نووتل تهران)

هتل نووتل تهران که امروزه با نام هتل رکسان نیز شناخته می‌شود، یکی از هتل‌های زیر مجموعه اکور فرانسه است که در ضلع جنوبی فرودگاه امام خمینی (ره) واقع شده است. این هتل 5 ستاره برای مسافرانی که نیاز به اقامت کوتاه مدت در نزدیکی هتل دارند، گزینه مناسبی است. معمولا مسافرانی که با کنسلی پروازها یا تاخیر پرواز مواجه می‌شوند، هتل نووتل تهران را برای اقامت انتخاب می‌کنند.

این هتل دارای 296 باب اتاق است که در 11 طبقه پراکنده شده اند. دور بودن هتل از فضای درون شهری باعث ایجاد آرامش و فضایی آرام برای استراحت مسافران می‌شود. امکانات و سرویس ارائه شده در این هتل مطابق با استانداردهای بین المللی هتلداری است و همواره جزو بهترین هتل‌های پایتخت محسوب می‌شود.

  1. هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران واقع در منطقه سعادت آباد، یکی از هتل‌های 5 ستاره و لوکس است. این مجموعه دارای 400 اتاق و سوئیت با امکانات ویژه در 21 طبقه می‌باشد. واحدهای اقامتی این هتل دارای چشم اندازی زیبا از شهر تهران هستند. دور بودن این هتل از شلوغی شهر و مجاورت آن با پارک‌های ژوراسیک و پارک پرواز باعث جلب رضایت مسافران شده است.

هتل اسپیناس پالاس تهران دارای معماری منحصر بفرد و ساختمانی مدرن است. پرسنل مجموعه اسپیناس پالاس نیز بسیار کارآزموده و مجرب هستند. با اقامت در این هتل لحظاتی به یادماندنی و لذت بخش برای شما و همراهانتان رقم می‌خورد.

هتل اسپیناس پالاس تهران

  1. هتل ویستریا تهران

هتل ویستریا تهران در مرتفع‌ترین منطقه شمالی پایتخت واقع شده و دارای امکانات مدرن است. این هتل پنج ستاره دسترسی مناسبی به امکان گردشگری از جمله کاخ سعدآباد، کاخ نیاوران، موزه سینما و پالادیوم دارد. به همین دلیل بسیاری از مسافران و گردشگران خارجی برای اقامت در تهران، هتل ویستریا را انتخاب می‌کنند. این هتل در مجموع دارای 80 باب اتاق در 20 طبقه است و با پرسنلی مجرب آماده میزبانی از مسافران می‌باشد.

  1. هتل هما تهران

هتل هما تهران از دیگر هتل‌های لوکس پایتخت است که در نزدیکی میدان ونک واقع شده و دارای 117 باب واحد اقامتی در 16 طبقه می‌باشد. این هتل یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های تهران است که به منظور ارتقاء کیفیت خدمات در سال 1397 به طور کامل بازسازی شده است. از جمله مزایای این هتل لوکس و با کیفیت در تهران می‌توان به برخورد مناسب پرسنل هتل و امکانات رفاهی مانند کافی‌شاپ، استخر، سالن بدنسازی و... اشاره کرد.

  1. هتل پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی با 475 باب اتاق در 26 طبقه، یکی از مجلل‌ترین هتل‌های تهران است. این هتل دارای دسترسی مناسبی به جاذبه‌های گردشگری مانند کاخ سعد آباد، مجموعه توچال و پارک ژوراسیک است. واحدهای اقامتی هتل پارسیان آزادی دارای چشم اندازی روبه شهر تهران هستند .

هتل پامچال
راهنمای رزرو هتل ارزان قیمت در تهران

علاوه‌بر هتل‌های لوکس در پایتخت، برخی از هتل‌های سه ستاره و چهار ستاره نیز به دلیل دسترسی مناسب و ارائه امکانات با کیفیت جزو هتل‌های پرطرفدار پایتخت هستند. هتل پامچال تهران یکی از هتل‌های 3 ستاره و با کیفیت در پایتخت است. این هتل در قلب پایتخت واقع شده و دارای 45 واحد اقامتی در 5 طبقه می‌باشد. ار به دنبال هتل ارزان قیمت، با کیفیت و با دسترسی مناسب به مرکز تهران هستید، رزرو هتل پامچال تهران را به شما پیشنهاد می‌کنید.

با توجه به تنوع هتل‌های تهران، امکان رزرو هتل در تهران با قیمت مورد نظر وجود دارد. برای رزرو هتل در تهران می‌توانید به صورت آنلاین و از طریق وب‌سایت علی بابا اقدام کنید. با مشاهده لیست هتل‌های 1 تا 5 ستاره تهران و مشاهده قیمت، امکانات و موقعیت مکانی هتل می‌توانید هتل مورد نظر خود را در پایتخت برای تاریخ مورد نظر رزرو کنید.

جمع بندی

همانطور که گفتیم، در شهر تهران در مجموع 13 هتل پنج ستاره و مجلل وجود دارد که در نقاط مختلف شهر پراکنده شده اند. از میان این هتل‌ها، هتل نووتل تهران به عنوان یک اقامتگاه ویژه و اختصاصی برای مسافران داخلی و خارجی، در مجموعه فرودگاهی امام خمینی آماده خدمت رسانی است. همچنین هتل پامچال تهران به عنوان یکی از هتل‌های میان رده، با کیفیت و ارزان قیمت در قلب پایتخت پذیرای مسافران و گردشگران می‌باشد.

 

کپی شد
نظر شما چیه؟
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دانشیاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد