لیست هتل های استخردار شیراز

اکثر اوقات سفر برای ما جنبه تفریحی دارد و ما برای دور شدن از فضای روزمره زندگی چندروزی به سفر می‎رویم. در چنین شرایطی چیزی که برای ما اهمیت دارد، بهره‌مندی از تفریحات و جاهای دیدنی شهر مقصد است. همچنین دراین میان سعی می‌کنیم برای راحتی بیشتر هتلی که برای اقامت انتخاب می‌کنیم هم امکانات تفریحی، ویو جذاب و فضای دلنشینی داشته باشد.

 

وجود استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، محل ماساژ، کافه، رستوران و... در هتل محل اقامت می‌تواند لذت سفر تفریحی شما را دوچندان کند؛ از همین‌رو تصمیم داریم تعدادی از هتل‌های استخردار شیراز را معرفی کنیم تا هنگام سفر به شیراز و رزرو هتل شیراز علی بابا انتخاب بهتری برای تعیین محل اقامت خود داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر ما را همراهی کنید.

هتل های استخردار شیراز کدامند؟

شهر شیراز به‌خاطر مسافرپذیر بودن و بالا بودن تعداد مسافرانی که به این شهر سفر می‌کنند، هتل‎‌ها و محل‌های اقامتی زیادی دارد که هر کدام از این هتل‌ها و محل‌های اقامتی ازنظر امکانات، تعداد اتاق، تعداد پرسنل و ... با هم تفاوت دارند. همین تفاوت‌ها باعث می‌شود تا هر کس بر اساس نوع نیاز، بودجه، سلیقه و... بتواند محل اقامتی خود را انتخاب کند.

گاهی برخی از مسافران تمایل دارند که محل اقامتی آنها بسیار لوکس و مجهز به امکانات رفاهی و تفریحی باشد تا سفرشان به شهر شیراز بیش از پیش خاطره‌انگیز شود. یکی از امکانات رفاهی، تفریحی که بیشتر افراد انتظار دارند در هتل وجود داشته باشد، استخر است. از جمله هتل‌های استخردار شیراز موارد زیر را می‌توان معرفی کرد:

  • هتل چمران شیراز
  • هتل زندیه شیراز
  • هتل هما شیراز
  • هتل پرسپولیس شیراز
  • هتل بزرگ شیراز
  • هتل پارس شیراز
  • هتل کریم خان زند شیراز
  • هتل شیرازیس شیراز
  • هتل الیزه شیراز

هتل چمران شیراز

هتل چمران شیراز

از جمله هتل‌های خوب شهر شیراز که در بلوار هم نام خودش، یعنی بلوار چمران قرار دارد، هتل چمران است. این هتل ازلحاظ دسترسی در یکی از بهترین مناطق شهر شیراز قرار دارد. هتل امکانات رفاهی و تفریحی زیادی دارد که استخر و موسیقی زنده در رستوران از جمله آنها است. تعداد و تنوع اتاق در این هتل زیاد است و شما بسته به تعداد افراد خانواده یا بنا به سلیقه خود می‎توانید یک اتاق انتخاب کنید و رزرو هتل چمران شیراز را بر اساس برنامه سفر خود انجام دهید .

هتل زندیه شیراز

هتل زندیه جزو هتل‌های پنج ستاره شهر شیراز و ساختمانی مجلل و بسیار لوکس است. این هتل در منطقه بسیار خوبی قرار دارد و فاصله آن با برخی آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری مثل موزه پارس و مجموعه کریم خان زند بسیار کم است. در هتل زندیه یک مجموعه ورزشی کامل برای مسافران طراحی شده است که استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازیو بوفه ویتامین دارد.

در سفر به شیراز اگر می‌خواهید در یک هتل بسیار شیک با امکانات رفاهی و تفریحی عالی اقامت داشته باشید، هتل زندیه را جزو اولویت‌های خود قرار دهید.

هتل هما شیراز

هتل هما در نزدیکی جاذبه‎های گردشگری مثل باغ ارم و پل باغ صفا و در جنب بوستان آزادی قرار دارد. این هتل تازه ساخت نیست؛ اما در سال 93 یک بازسازی کلی روی آن صورت گرفته است.

امکانات رفاهی و تفریحی هتل هما سطح بسیار بالایی دارد و شما با اقامت در این هتل به استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، اینترنت و... دسترسی خواهید داشت.

هتل پرسپولیس شیراز

هتل پرسپولیس شیراز

هتل پرسپولیس شیراز در بلواز آزادی، چهارراه حافظیه قرار دارد. این هتل پنج ستاره همه امکانات یک هتل خوب و بین‌المللی را دارد. از جمله امکانات آن می‌توان به مجموعه ورزشی کامل آن  (شامل سونا، جکوزی، استخر، باشگاه بدنسازی، سالن بیلیارد) رستوران، تالار یا سالن همایش، کافی‌شاپ، تریا، آریشگاه، تاکسی و... اشاره کرد. کادر و پرسنل آموزش‌دیده و مجرب هم از دیگر امتیازهای مثبت این هتل هستند.

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز از جمله هتل‌هایی است که با یک بار اقامت در آن شما نسبت به اقامت در هتل‌های دیگر سخت‌گیرتر خواهید شد؛ چراکه کمتر هتلی امکانات و ویو جذابی شبیه به هتل شیراز دارد. این هتل مجلل و شیک در دروازه قرآن شیراز مثل یک الماس می‌درخشد و امکانات رفاهی بسیار خوبی را در اختیار مسافران می‌گذارد. از جمله: مجموعه ورزشی شامل (سونا، استخر، جکوزی، صخره‌نوردی، باشگاه بدنسازی، بیلیارد) کافی‌شاپ، رستوران، اینترنت، فروشگاه و غرفه، انواع اتاق و سوئیت، زمین‌ بازی کودکان، صبحانه و...

در کل می‌توان گفت که برای رزرو هتل شیراز علی بابا تردید نداشته باشید!

هتل پارس شیراز

کریم خان زند خیابانی است که هتل پارس در آن قرار دارد، درواقع بودن هتل پارس در این خیابان به این معناست که شما درصورت اقامت در این هتل دسترسی آسانی به مکان‌های گردشگری و دیدنی شیراز از جمله دروازه قرآن، باغ ارم و... خواهید داشت. علاوه‌برآن امکانات داخل هتل هم بسیار زیاد و باکیفیت است و هیچ مشکلی برای اقامت در هتل پارس نخواهید داشت. استخر، سونا، جکوزی، لاندری، پارکینگ و... از جمله امکانات رفاهی تفریحی این هتل هستند.

سخن آخر

این مطلب را به معرفی تعدادی از هتل‌های استخردار شیراز اختصاص دادیم و سعی کردیم با دادن اطلاعات هرچند کم شما را برای انتخاب هتل مناسب کمک کنیم. برای رزرواسیون هتل در هر شهر و با هر امکاناتی می‌توانید از سایت‌های فعال در این حوزه استفاده کنید. علی بابا از جمله سایت‌های معتبر و شناخته‌شده است که برای رزرو هتل شیراز علی بابا هیچ نگرانی و مشکلی نخواهید داشت و بهترین تجربه رزرواسیون را تجربه خواهید کرد.

کپی شد
دیدگاه
مطالب مرتبط
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    بیشتر بدانید
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان