کد مقاله کد نشریه سال انتشار مقاله انگلیسی نسخه تمام متن
7245143 1471737 2018 12 صفحه PDF دانلود رایگان
عنوان انگلیسی مقاله ISI
Focusing on the forest or the trees: How abstract versus concrete construal level predicts responses to eco-friendly products
ترجمه فارسی عنوان
تمرکز بر جنگل یا درختان: چگونه سطح انتزاعی نسبت به بتن دقیق واکنش ها را به محصولات سازگار با محیط زیست پیش بینی می کند
کلمات کلیدی
محصولات سازگار با محیط زیست، نظریه سطح معقول، فاصله روحی، پایداری، تمرکز آینده،
ترجمه چکیده
در این تحقیق، پیشنهاد می کنیم که با توجه به ماهیت خود، مسائل مربوط به پایداری محیطی احساس روان شناختی نسبت به مردم احساس می شود. از این جهت، اندیشه ای که یک شخص می تواند پیش بینی واکنش به محصولات سازگار با محیط زیست را پیش بینی کند. در طی پنج آزمایش، نویسندگان نشان می دهند که اطلاعات تفسیری در سطح انتزاعی (نسبت به بتن) با واکنش مثبت بیشتری نسبت به محصولات سازگار با محیط زیست همراه است. این پاسخ دیفرانسیل به این واقعیت رسیده است که یک مفهوم انتزاعی با تمرکز بر آینده سازگار است. محصولات سازگار با محیط زیست می تواند به طور بالقوه برای افرادی که دارای یک قاعده بنیادی هستند، به گونه ای استراتژیک تغییرات ارتباطات در مورد این محصولات را برای مطابقت با این مفاهیم، ​​جذاب تر کند. ما نشان می دهیم که این می تواند با ارائه اطلاعات مفصل و دقیق در مورد ویژگی های پایدار محصول به دست آید. ما همچنین نتایجی را ارائه می دهیم که بیان می کند که ارتباطات صحیح درباره محصولات سازگار با محیط زیست برای تمرکز بر روی کنونی (در مقابل آینده) ممکن است یک هدف مشابه را انجام دهد.
موضوعات مرتبط
علوم انسانی و اجتماعی روانشناسی روان شناسی کاربردی
چکیده انگلیسی
In this research, we propose that, by their very nature, issues linked to environmental sustainability feel psychologically distant to people. Because of this, the mindset that an individual holds can predict reactions to eco-friendly products. Across five experiments, the authors demonstrate that construing information at an abstract (vs. concrete) level is associated with more positive reactions to eco-friendly products. This differential response is driven by the fact that an abstract construal is compatible with a focus on the future. Eco-friendly products can potentially be made somewhat more appealing to individuals with a concrete construal by strategically altering communications about these products to match this construal. We demonstrate that this can be accomplished by presenting detailed, concrete information about the sustainable attributes of the product. We also present results suggesting that explicitly framing communications about eco-friendly products to focus on the present (vs. the future) may accomplish the same goal.
ناشر
Database: Elsevier - ScienceDirect (ساینس دایرکت)
Journal: Journal of Environmental Psychology - Volume 57, June 2018, Pages 87-98
نویسندگان
, , ,