آشنایی با موضوع

هدف رشته علوم اجتماعی تربیت متخصصانی است که نیاز جامعه را در زمینه‌های فوق برآورده سازند. اما چون عنوان علوم اجتماعی دارای مفهوم وسیعی است، رشته علوم اجتماعی به گرایش‌های متفاوتی تقسیم شده است. برهمین اساس علوم‌اجتماعی‌ دارای‌ چهار گرایش‌ پژوهشگری‌ اجتماعی‌، برنامه‌ریزی‌ اجتماعی‌ ، رفاه‌ و تعاون‌ اجتماعی‌ و مردم‌شناسی‌ است‌. اگر بخواهید یک پژوهشگر اجتماعی موفق شوید، باید عمدتاً در سه محور مبانی جامعه شناسی(مفاهیم جامعه شناسی)، مهارت های تحقیقاتی( مبانی و روش های انجام تحقیقات علمی) و مبانی جمعیت شناسی (مفاهیم جمعیت و تحلیل تحرکات جمعیتی و کاربرد این علم در مباحث اجتماعی و اقتصادی) از توانمندی بالایی برخوردار شوید و ضمناً از روحیه پرسشگری و پژوهندگی بالایی نیز برخوردار باشید.
در این صفحه، فهرستی از مقالاتی که در «نشریات علوم اجتماعی پایگاه ساینس دایرکت» منتشر شده و پیش از این به صورت کامل به زبان فارسی ترجمه شده اند، نمایش داده شده است.
این مقالات به موضوعات باستان شناسی، توسعه، آموزش، جغرافیا، برنامه ریزی و توسعه، سلامتی، ارگونومی و عومل انسانی، حقوق(قانون)، کتابداری و علوم اطلاعات، زبان شناسی و زبان، تحقیقات ایمنی، علوم اجتماعی (عمومی)، جامعه شناسی و علوم سیاسی، حمل و نقل، و... مرتبط هستند و با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی ISI همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
ترجمه مقالات ISI علوم اجتماعی

سفارش ترجمه

در صورتی که ترجمه مقاله مورد نظر شما در لیست فوق وجود ندارد، می توانید با مراجعه به لیست نشریات و مقالات انگلیسی این موضوع، مقاله مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید تا مترجمان این سایت مقاله مورد نظر را برای شما ترجمه نمایند.
مشاهده نشریات و مقالات علوم اجتماعی