ترموژنز تطبیقی

در این صفحه تعداد 16 مقاله تخصصی درباره ترموژنز تطبیقی که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI ترموژنز تطبیقی (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: ترموژنز تطبیقی; Gastric bypass; Resting metabolic rate; Weight loss; Adaptive thermogenesis; Bariatric surgery; Energy expenditure; Fat mass; Lean body mass; Indirect calorimetry;
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: ترموژنز تطبیقی; TEE, total energy expenditure; REE, resting energy expenditure; AEE, activity induced energy expenditure; FFM, fat free mass; FM, fat mass; PAL, physical activity levelLeptin; Resting energy expenditure; Adaptive thermogenesis; Physical activity; Movement