ترکیبات ضد قارچ

در این صفحه تعداد 35 مقاله تخصصی درباره ترکیبات ضد قارچ که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI ترکیبات ضد قارچ (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: ترکیبات ضد قارچ; Antifungal compounds; Pulses; Legumes; Bread; Shelf life; DG18; Dichloran-Glycerol Agar Base; LB; legume bread, including the extract from legume flours hydrolysate; LE0; Legume water/salt-soluble Extract obtained from not incubated legume flour doughs; L
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: ترکیبات ضد قارچ; Anticancer drugs; Antiparasitic drugs; Leishmania; Trypanosoma cruzi; Antifungal compounds; Drug design; Graph theory; Markov models; Spectral moments; Complex networks; DNA–drug docking; QSAR; Molecular dynamics; Monte Carlo method