مونتاژ کاپسید

در این صفحه تعداد 41 مقاله تخصصی درباره مونتاژ کاپسید که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI مونتاژ کاپسید (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: مونتاژ کاپسید; Capsid assembly; Core protein 149; Glutathione; Heat shock protein 90; Hepatitis B virus; Reactive oxygen species; NAC; N-acetyl-l-cysteine; qPCR; quantitative PCR; CD; circular dichroism; H2O2; hydrogen peroxide; GSH; reduced glutathione;
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: مونتاژ کاپسید; capsid assembly; trimeric intermediates; nuclear transport; parvovirus morphogenesisMVM, parvovirus minute virus of mice; NPC, nuclear pore complex; NE, nuclear envelope; NLS, nuclear localization signal; NES, nuclear export signal; DMS, dimethyl suberimi