مقایسه روش ها

در این صفحه تعداد 34 مقاله تخصصی درباره مقایسه روش ها که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI مقایسه روش ها (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: مقایسه روش ها; bias; comparison of methods; observational studies; regression; BMI; body mass index; HPR; high platelet reactivity; IPW; inverse probability weighting; MACE; major adverse cardiovascular event(s); PS; propensity score(s); RCT; randomized controlled trial
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: مقایسه روش ها; aVR limb lead; Limb ECG leads; Electrocardiogram; Electrophysiology; Electrical potentials; Net QRS area; Amplitude of QRS complexes; Electrical signals; Heart failure; Peripheral edema; Comparison of methods