ژن سنتاز اکسید نیتریک اندوتلیال

در این صفحه تعداد 9 مقاله تخصصی درباره ژن سنتاز اکسید نیتریک اندوتلیال که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI ژن سنتاز اکسید نیتریک اندوتلیال (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: ژن سنتاز اکسید نیتریک اندوتلیال; Early/late preeclampsia; Nitric oxide; Polymorphisms; Endothelial nitric oxide synthase gene;
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: ژن سنتاز اکسید نیتریک اندوتلیال; NO; nitric oxide; eNOS; endothelial nitric oxide synthase; 894GT; GT missense mutation located in amino acid 894 position (exon 7) of eNOS gene; eNOS4b/a; the variable number of tandem repeat polymorphism located in intron 4 of eNOS gene; 298GluAsp; nonsy