شاخص های انرژی

در این صفحه تعداد 28 مقاله تخصصی درباره شاخص های انرژی که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI شاخص های انرژی (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: شاخص های انرژی; wide-strip hot-rolling mill; thyristor electric drive; two-region speed control; energy indicators; reactive power; reserve of the rectified EDV; analysis; constituents; power saving concept; power-saving electric drive.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: شاخص های انرژی; Sustainable development; Energy indicators; Multi-criteria decision methodISD, indicators of sustainable development; MAED, model for analysis of the energy demands; GDP, gross domestic product; EISD, energy indicators of sustainable development; GIS, gen