فاطر فون ویلبراند

در این صفحه تعداد 7 مقاله تخصصی درباره فاطر فون ویلبراند که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI فاطر فون ویلبراند (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: فاطر فون ویلبراند; Non-valvular atrial fibrillation; Prognosis; Von Willebrand factor; Stroke; Cardiovascular events; Fibrillation atriale non valvulaire; Pronostic; Facteur von Willebrand; Infarctus cérébral; Évènements cardiovasculaires; AF; atrial fibrillation; CHADS
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: فاطر فون ویلبراند; Purpura thrombotique thrombopénique; Microangiopathie thrombotique; Syndrome hémolytique et urémique; Échanges plasmatiques; Facteur Von Willebrand; Thrombotic thrombocytopenic purpura; Thrombotic microangiopathy; Hemolytic-uremic syndrome; Plasma e