فلپ فاشیوه ای

در این صفحه تعداد 40 مقاله تخصصی درباره فلپ فاشیوه ای که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI فلپ فاشیوه ای (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: فلپ فاشیوه ای; Myocutaneous flap; Fasciocutaneous flap; Split-thickness skin graft; Postsurgical care; Support surface; Air-fluidized therapy; High air loss; Alternative support surfaces; Alternating pressure; Low air loss; Therapeutic nonpowered advanced and lateral ro
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: فلپ فاشیوه ای; Anatomie; Artère radiale; Collatérales distales; Lambeau adipofascial; Lambeau fasciocutané; Perte de substance de la main; Perte de substance des doigts; Anatomy; Radial artery; Distal perforators; Adipofascial flap; Fasciocutaneous flap; Soft-tissue