فیدلوت

در این صفحه تعداد 165 مقاله تخصصی درباره فیدلوت که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI فیدلوت (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: فیدلوت; bLS; backwards Lagrangian stochastic; FTIR; Fourier Transfer Infrared; IDM; inverse dispersion method; LAL; line-averaging laser; N; nitrogen; NC; number of cattle; TAN; total ammonical nitrogen; Cattle; Feedlot; Ammonia; Methane; Nitrous oxide; Carbon di
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: فیدلوت; EOs; essential oils; BW; body weight; FBW; final body weight; OM; organic matter; DM; dry matter; DMI; dry matter intake; NDF; neutral detergent fiber; ADF; acid detergent fiber; CP; crude protein; DMD; digestibility of the dry matter; CCD; cold carcass d