ضخامت الیاف فیبر

در این صفحه تعداد 9 مقاله تخصصی درباره ضخامت الیاف فیبر که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI ضخامت الیاف فیبر (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: ضخامت الیاف فیبر; coronary artery disease; percutaneous coronary intervention; periprocedural myocardial infarction; fibrous cap thickness; intravascular imagingCI, confidence interval; CSA, cross-sectional area; cTnI, cardiac troponin I; IVUS, intravascular ultrasound; LC
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: ضخامت الیاف فیبر; fibrous cap thickness; high-dose statin; optical coherence tomography; plaque stability; thin-cap fibroatheroma; ABCA1; ATP-binding cassette A1 transporter; CEC; cholesterol efflux capacity; FCT; minimal fibrous cap thickness; hsCRP; high-sensitivity C-re