حادثه فوکوشیما

در این صفحه تعداد 64 مقاله تخصصی درباره حادثه فوکوشیما که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI حادثه فوکوشیما (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: حادثه فوکوشیما; Accident management support tool; Fukushima accident; Lessons learned and severe accidentsAMST, Accident Management Support Tool; ANN, Artificial Neural Network; BDBA, Beyond Design Basis Accident; CHLA, Candidate High Level Action; DBA, Design Basis Acci
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: حادثه فوکوشیما; Nuclear safety; Fukushima accident; NPP life extension; Risk assessment; Radiation protection; Periodic safety review; Sûreté nucléaire; Accident de Fukushima; Vie des centrales nucléaires; Evaluation des risques; Radioprotection; Vérification pério