سلول های بنیادی گیاهی

در این صفحه تعداد 20 مقاله تخصصی درباره سلول های بنیادی گیاهی که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI سلول های بنیادی گیاهی (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: سلول های بنیادی گیاهی; CB; chromatoid body; dpc; days post coitum; dpp; days post partum; endo-siRNAs; endogenous small interfering RNAs; ESCs; embryonic stem cells; GSCs; germline stem cells; IAP; intracisternal A particle; IMC; inter-mitochondrial cement; LINE-1/L1; long inte
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: سلول های بنیادی گیاهی; DTC, distal tip cell; GSC, germline stem cell; SGP, somatic gonadal progenitor cell; PGC, primordial germ cell; DSL, Delta/Serrate/LAG-2; CSL, CBF-1/Su(H)/LAG-1; WβA, Wnt/β-catenin asymmetry; PUF, Pumilio and FBFCaenorhabditis elegans; Germline stem cells