لارو

در این صفحه تعداد 198 مقاله تخصصی درباره لارو که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI لارو (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: لارو; DPF; days post-fertilization; PLD; planktonic larval duration; CB; ciliary band; PO; postoral arm; SL; stomach length; AE; assimilation efficiency; GGE; gross growth efficiency; NGE; net growth efficiency; PGE; protein growth efficiency; TH; thyroid hormo
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: لارو; Defensive strike response; Larva; Von Frey filaments; SUDO method; Up-and-down method; Insect; L5; fifth larval stage; F50; force threshold for 50% chance to strike; SUDO; simplified up-and-down order method; Filament #; filament number;