مافک

در این صفحه تعداد 7 مقاله تخصصی درباره مافک که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI مافک (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: مافک; Nrf2; nuclear factor erythroid 2-related factor 2; ROS; reactive oxygen species; ARE; antioxidant response element; EpRE; electrophile response element; Keap1; Kelch-like ECH-associated protein 1; EPO; erythropoietin; VEGF; vascular endothelial growth fac
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: مافک; BaP; benzo[a]pyrene; Blastx; basic local alignment search tool; BP; biological process; CC; cellular component; CDC; cell division clycle; CYP; cytochrome P450; DMSO; dimethyl sulfoxide; EST; expressed sequence tag; GO; gene ontology; KEGG; kyoto Encyclop