آشنایی با موضوع

هیدرید منیزیم ترکیب شیمیایی با فرمول مولکولی MgH2 است. این ماده حاوی 7. 66٪ از وزن هیدروژن است و به عنوان یک وسیله ذخیره سازی هیدروژن بالقوه مورد مطالعه قرار گرفته است. ﻫﯿﺪﺭﯾﺪ ﻣﻨﯿﺰﯾﻢ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﻥ ﻣﻮﺍﺩ ﺟﺎﻣﺪ ﺫﺧﯿﺮﻫﺴﺎﺯ ﻫﯿﺪﺭﻭﮊﻥ ﺩﺍﺭﺍﯼ ﻣﺰﺍﯾﺎﯼ ﻗﺎﺑﻞ ﺗﻮﺟﻬﯽ ﺍﺯ ﺟﻤﻠﻪ ﻗﯿﻤﺖ ﻣﻨﺎﺳﺐ، ﻓﺮﺍﻭﺍﻧﯽ ﺩﺭ ﻃﺒﯿﻌﺖ ﻭ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﺟﺬﺏ ﻫﯿﺪﺭﻭﮊﻥ ﺑﺎﻻ ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ ﺍﻣﺎ ﺳﺮﻋﺖ ﮐﻢ ﻭﺍﮐﻨﺶ ﺟﺬﺏ ﻭ ﺩﻓﻊ ﻫﯿﺪﺭﻭﮊﻥ ﻫﯿﺪﺭﯾﺪ ﻣﻨﯿﺰﯾﻢ ﻭ ﺩﻣﺎﯼ ﺩﻓﻊ ﻫﯿﺪﺭﻭﮊﻥ ﺑﺎﻻﯼ ﺁﻥ ﮐﺎﺭﺑﺮﺩﺵ ﺭﺍ ﻣﺤﺪﻭﺩ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ.
در این صفحه تعداد 300 مقاله تخصصی درباره هیدرید منیزیم که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI هیدرید منیزیم (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: هیدرید منیزیم; DOE; Department of Energy; Er; reaction energy; PVD; physical vapor deposition; MOFs; metal-organic frameworks; SSA; specific surface area; SWNTs; single-walled carbon nanotubes; G; graphite; AC; activated carbon; CB; carbon black; BNNTs; Boron nitride