کلسیفیکاسیون شریانی مدیا

در این صفحه تعداد 8 مقاله تخصصی درباره کلسیفیکاسیون شریانی مدیا که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI کلسیفیکاسیون شریانی مدیا (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: کلسیفیکاسیون شریانی مدیا; Vascular calcification; Cardiovascular risk factors; Mortality; MAC; medial arterial calcification; BAC; breast artery calcification; CT; computed tomography; CVD; cardiovascular disease;
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: کلسیفیکاسیون شریانی مدیا; cardiovascular disease; heart failure; left ventricular mass; medial arterial calcification; vascular stiffnessABI, ankle brachial index; CAC, coronary artery calcification; CHF, congestive heart failure; cIMT, carotid intima media thickness; CRP, C-react