عصاره متانول

در این صفحه تعداد 12 مقاله تخصصی درباره عصاره متانول که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI عصاره متانول (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: عصاره متانول; Papaya seeds; Oxidative stress; Antioxidants; ME; methanol extracts; HE; hexane extracts; DPPH; 2,2 diphenyl 1-picrylhydrazyl radical scavenging ability; FRAP; ferric reducing antioxidant potential; TAC; total antioxidant capacity; NORS; nitric oxide radi
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: عصاره متانول; MMP-1; matrix metalloproteinase; TEMeOHTagetes erecta; methanol extracts; TEEATagetes erecta; ethyl acetate fractions; TEnBTagetes erecta; n-butanol fractions; TEAQTagetes erecta; aqueous fractions; HLE; human leucocyte elastase; SA; syringic acid; ECM; e