ضرر و زیان

در این صفحه تعداد 21 مقاله تخصصی درباره ضرر و زیان که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI ضرر و زیان (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: ضرر و زیان; Organic matter decomposition; Methane; Nitrous oxide; N losses; P availability; Organic residuesC1, Compost 1, Compost of regular composting, at the end of the composting process; BC, Biochar blended compost, biochar added at the beginning of the composti
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: ضرر و زیان; EONR, economically optimal N rate; FNP, farmers’ N practice; INM, in-season N management strategy; NCP, North China Plain; ONR, optimal N rate; REN, N fertilizer recovery efficiencyEnvironmental pollution; High yield; N losses; N use efficiency; Optimal N