پالس های الکتریکی نانو

در این صفحه تعداد 8 مقاله تخصصی درباره پالس های الکتریکی نانو که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI پالس های الکتریکی نانو (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: پالس های الکتریکی نانو; EF; electric field; HCS; high extracellular conductivity solution; LCS; low extracellular conductivity solution; nsEP; nanosecond electric pulses; σe; extracellular conductivity; TMP; transmembrane potential; YP; YO-PRO-1; Nanosecond electric pulse; Elec
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: پالس های الکتریکی نانو; nsEP; nanosecond electric pulses; FWHM; full width at half maximum; PI; propidium iodide; TB; trypan blue; EtH; ethidium homodimer; YOPRO; YO-PRO®-1 iodide; FITC; fluorescein isothiocyanate; GFP; green fluorescent protein; PEG; polyethylene glycol; PM; p