آرژانتین شمال غربی

در این صفحه تعداد 28 مقاله تخصصی درباره آرژانتین شمال غربی که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI آرژانتین شمال غربی (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: آرژانتین شمال غربی; Snuff trays; San Pedro de Atacama; Wood provenience; Computed tomography (CT); CT acquisition parameters; Tiwanaku; Northwestern Argentina; Wood density; Wood growth rings;
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: آرژانتین شمال غربی; Superficie de omisión; Paleosuelos; Geoquímica; Antepaís eoceno; Edades Mamíferos Sudamericanos; Noroeste argentinoOmission surface; Paleosols; Geochemistry; Eocene foreland basin; South America Land Mammal Ages; Northwestern Argentina