بلوک پارaveretbral

در این صفحه تعداد 72 مقاله تخصصی درباره بلوک پارaveretbral که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI بلوک پارaveretbral (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: بلوک پارaveretbral; extracorporeal circulation; pulmonary transplantation; tracheal resection; pulmonary embolectomy; pulmonary hypertension guidelines; nonintubated video-assisted thoracic surgery; robotic esophagectomy; ROBOT trial; regional techniques for thoracic surgery
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: بلوک پارaveretbral; 16 S rRNA; 16 S ribosomal Ribonucleic acid; ALI; acute lung injury; ARDS; acute respiratory distress syndrome; ASA; American Score of Anesthesiologists; BAL; bronchoalveolar l avage; BMI; body mass index; CMV; Cytomegalovirus; COPD; chronic obstructive pu