بالون مفاصل وارونوپلاستی بالون مفاصل

در این صفحه تعداد 11 مقاله تخصصی درباره بالون مفاصل وارونوپلاستی بالون مفاصل که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI بالون مفاصل وارونوپلاستی بالون مفاصل (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: بالون مفاصل وارونوپلاستی بالون مفاصل; Valvular heart disease; Cardiac surgery; Heart valve; Rheumatic heart disease; Valvulopathies; Chirurgie valvulaire; Valve cardiaque; Valvulopathies rhumatismales; ARF; acute rheumatic fever; EHS; Euro Heart Survey; PBMV; percutaneous balloon mitral valvu
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: بالون مفاصل وارونوپلاستی بالون مفاصل; fossa ovalis; left atrial appendage; mitral valve repair; transseptal puncture; pulmonary vein isolation; site-specific puncture; AF; atrial fibrillation; CB; cryoballoon; FO; fossa ovalis; IAS; intra-atrial septum; ICE; intracardiac echocardiography; IVC