پلی فینول اکسیداز (PPO)

در این صفحه تعداد 18 مقاله تخصصی درباره پلی فینول اکسیداز (PPO) که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI پلی فینول اکسیداز (PPO) (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: پلی فینول اکسیداز (PPO); Browning index (BI); Enzymatic browning; UV-C treatment; Polyphenol oxidase (PPO); Peroxidase (POD); Phenylalanine ammonia lyase (PAL); Total phenolic content (TPC)
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: پلی فینول اکسیداز (PPO); AAS; atomic absorption spectroscopy; AmAS1; aureusidin synthase from Antirrhinum majus (protein); aoTYR; tyrosinase from Aspergillus oryzae (protein); bmTYR; tyrosinase from Bacillus megaterium (protein); cgAUS1; aurone synthase from Coreopsis grandiflora
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: پلی فینول اکسیداز (PPO); Triticum aestivum; Noodle discoloration; Polyphenol oxidase (PPO); Chromosomal locationPPO, polyphenol oxidase; EST, expressed sequence tag; dpa, days post-anthesis; T. aestivum, Triticum aestivum L. subsp. aestivum