انقباض پست محلی

در این صفحه تعداد 10 مقاله تخصصی درباره انقباض پست محلی که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI انقباض پست محلی (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: انقباض پست محلی; Concrete-filled steel tubes; Effective width; Elevated temperatures; Finite element analysis; Local buckling; Post-local buckling;
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: انقباض پست محلی; Finite element simulation; Lipped channel columns; Local buckling; Distortional buckling; Global flexural buckling; Coupled buckling; Local-distortional interaction; Post-local buckling; Material yielding; Geometric imperfections; Failure mechanics