آشنایی با موضوع

پیروسکوئنسینگ تکنیک جدیدی برای بررسی توالی DNA بدون استفاده از روش‌های الکتروفورز (تفکیک مولکول‌ها بر اساس بار الکتریکی و وزن ملکولی) یا LABELED PRIMERS (آغازگرهای نشاندار) می‌باشد. با استفاده از این تکنیک واکنش‌های تعیین توالی به صورت هم زمان مانیتورینگ می‌شوند. پیروسکوئنسینگ امکان تعیین توالی تک رشته‌های DNA را نیز فراهم می‌کند. به این ترتیب، این روش ابزار ارزانی برای تجزیه و تحلیل ژنتیکی ابعاد مختلف است. روش پیروسکوئنسینگ، ابزارهای ژنتیکی جدیدی برای بررسی تاثیرات احتمالی داروها در اختیار متخصصان قرار داده که می‌تواند فاصله میان تولید و عرضه داروهای جدید را تا نصف زمان فعلی کاهش دهد با استفاده از این ابزارها که به صورت چیپ‌های نیمه هادی عرضه می‌شوند، در همان مراحل اولیه می‌توان نوع ژن‌های بیان شده و اثرات منفی احتمالی آنها را به دقت شناسایی کرد.
در این صفحه تعداد 637 مقاله تخصصی درباره پیروسکوئنسینگ که در نشریه های معتبر علمی و پایگاه ساینس دایرکت (Science Direct) منتشر شده، نمایش داده شده است. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید.
در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده باشد، مترجمان با تجربه ما آمادگی دارند آن را در اسرع وقت برای شما ترجمه نمایند.
مقالات ISI پیروسکوئنسینگ (ترجمه نشده)
مقالات زیر هنوز به فارسی ترجمه نشده اند.
در صورتی که به ترجمه آماده هر یک از مقالات زیر نیاز داشته باشید، می توانید سفارش دهید تا مترجمان با تجربه این مجموعه در اسرع وقت آن را برای شما ترجمه نمایند.
Elsevier - ScienceDirect - الزویر - ساینس دایرکت
Keywords: پیروسکوئنسینگ ; BMI; Body mass index; CD14; cluster of differentiation 14; LPS; lipopolysaccharide; NF-кB; nuclear factor κB; PM; particulate matter; PM10; particulate matter with aerodynamic diameters <10 µm; TLR4; toll-like receptor 4; TNF; tumor necrosis factor; P